Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mennyi idő lenne megtanulni...

Mennyi idő lenne megtanulni ilyen tempóban motorozni?

Figyelt kérdés
[link]
2017. márc. 23. 20:00
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
Nem értek a motorozáshoz, de hogy meri váltás után úgy ráhúzni a csőgázt miközbe kanyarodik? A motor nem tud megcsúszni? Amúgy tehetségfüggő szerintem, nah meg bátorság
2017. márc. 23. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
100%

Ez csak simán vakmerőség, és bátorság. Van aki kiválóan kezeli a motort, meg minden, de nem merne, meg nem is akarna így az autók között cikázni, ekkora sebességgel.

Amúgy tény, hogy sok gyakorlat kell hozzá, és kell egy bizonyos tehetség is, hogy így tudj menni.

2017. márc. 23. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:

Úgy, hogy előtte már ezerszer próbálta, meg nem ezen a motoron tanult meg motorozni és tudja, hogy mikor csúszhat ki és mikor nem.


Hamar el lehet jutni ide, pár hónap akár. Én hamar leálltam vele mert volt pár necces pillanat és kösz de nem akarok még megdögleni. Így is épp elég a sok motoros balesetet látni és nem volt kedvem a sajátomhoz is. Váltottam laza túramotorra és elpöfögök vele nyolcvannal, kösz. Még azon is meg lehet halni ha egy autó belémjön, de nagyságrendekkel biztonságosabb.

2017. márc. 23. 22:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:

Vagy idiótaság - ha megnézitek egy hosszú ujjú pólóban van, kesztyű sincs rajta: merész, nagyon merész. Vagy még sosem esett komolyabbat. :)


Az első egykerekezésig amit előad abban nincs semmi extra, az szerintem 2-3 végigmotorozott szezon.

Az autópályás baromkodás? Ahhoz az kell hogy az ember ne féltse az életét, jók legyenek a reflexei + egyensúlyérzéke + mozgáskoordinációja, meg szerintem 7-8 szezon a nulláról. És az is végigmotorozva, tempósan és nem ilyen 1000 km/év teljesítménnyel.

Aki csak gurulgat, az ugye nem szokik hozzá a tempóhoz, ennek a magabiztos előadásához folyamatosan tépni kell neki, mert úgy lehet beleszokni a tempóba.

És nem hülyeségből szokták mondani, hogy kicsivel kell kezdeni, mert egy 125-ös, jó gumival szerelt váltós motort ugyanúgy be lehet dönteni (maximum feljebb kell tenni a kipufogót), de könnyebb korrigálni és nem olyan ijesztő. Aki kapásból felül a 600-asra, az kicserél pár "balesetes" alsógatyát mire azon megtanulja a fékezést meg a kanyarodást alaposan.


Lehet rángatni szépen, valószínűleg jó puha gumi van rajta. De itthon is előfordul, hogy keveset futott (közútra szabálytalan) versenygumit feldobják a közúti motorozáshoz. Ismerek olyat aki vihette újravizsgáztatni a motort, mert kiszúrta a polizei igazoltatáskor... :)

2017. márc. 23. 22:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:

Teljesen embertől függ, de ettől független a gázt húzni bárki tudja, de az nem jelenti azt, hogy valóban tud is motorozni.


Ez a fickó is vagy egy bátor amatőr, vagy szimplán csak vakmerő.

2017. márc. 24. 00:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
73%

Így van! Ehhez inkább hülyeségből kell több mint tudásból. Ez lenne a példakép? Aztán ne csodálkozzunk hogy milyen a motorosok megítélése. 20 éve motorozok. Idén most hogy kisütött a nap tegnap kb 10 motorost láttam abból 8 ön és közveszélyes volt.


F..szé nem lehet pályán keménykedni? Drága a belépő vagy oda valódi tudás kell, nem csak vakmerőség?


ui: Ritka a bátor, öreg motoros.

2017. márc. 24. 07:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
Drága a belépő és kevesen is mennének. Nem egy Nürnburg, ahol rengetegen vannak, eloszlik a bérleti díj és még jobban is keresnek mellé, ergo olcsóbban kifizeti.
2017. márc. 24. 08:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Egyrészt drága a pálya díj, ahol én lakom ott stadionon és gokart pályán kívül más nincsen. Így marad a forgalom, és van is benne kihívás.
2017. márc. 24. 12:39
 9/13 anonim ***** válasza:
Jó pár év, és kis motoron kezdi az ember. 50-es az alap, aztán hamar a 125 és 250, ezek általában 2T motorok, amik hirtelen adják le a teljesítményt, nehezebb kezelni őket, szóval megtanul vele az ember motorozni ( pl kanyarba gázzal keresztbe rakni a motort stb), utánna áttérnek egy 600 ccm körüli 4T motorra, ami a nagyobb nyomatékon és a plusz súlyon kívül semmivel nem nehezebb kezelhetőségű, mint a 2T, sőt könnyebb kezelni. Sokan beiktatják a gyakorlásba a külföldről behozott NSR500-as gépeket, amihez már tényleg bátorság kell. Ha megtanulod uralni a motort, és kiismered, onnan csak a bátorság szab határt.
2017. márc. 24. 16:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
Már egy NSR vagy Aprilia RS250-est is nehezebb korrigálni és vezetni, mint egy 600-as 4 ütemű sportmotort, nemhogy az 500-as kétütemű NSR-t.... Azok gyilkosok a szó szoros értelmében :D Amúgy is, a 2T motorokkal sajnos már nincs mit számolni, rég nem gyártják őket, és egyre csak fogynak, ahogy amortizálják le őket, nagyon nehéz ilyenhez jutni. Ha most kezded 0-ról a motorozást, akkor nem muszáj 50-ről indulni, egy 250-es 4 ütemű sportmotor is jó lesz, mint például a Kawasaki Ninja 250, az egy könnyű, kicsi motor, könnyű dönteni kanyarban, ha túl nagy gázt húzol, nem fog lelökni, mert nem olyan erős. Azzal már meg lehet tanulni rendesen, aztán jöhet a 600-as sportmotor. Attól nagyobb nem is kell, mert az 1000-res kimotorozhatatlan kategória, mondom úgy, hogy 1000-res GSX-Rem van.
2017. márc. 24. 17:42
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!