Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Hogyan lehet csökkenteni a...

Hogyan lehet csökkenteni a kormányzási szöget?

Figyelt kérdés
Nehéz elmagyarázni, arra gondoltam hogy nem 1080 fokos a kormányszög hanem pl 540, de mégis teljesen fordul a kerék, mint a ralli autóknál, vagy ez nem így működik? Mert a videókban alig fordítják a kormányt, és a fórumokon is írják hogy nem 1080 fokos a fordulat, ahogy pl a Forma 1 nél sem.

2017. máj. 25. 12:51
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
Egyreszt a raliauto kereke nem fordul ugy, mint az utcai autoe, masreszt a kormanymű attetelezest valtoztatni lehet.
2017. máj. 25. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:
és hogy? nehéz?
2017. máj. 25. 16:04
 3/14 anonim ***** válasza:

Kormánymű módosítással kivitelezhető.

Aki ért hozzá, annak nem nehéz. De amúgy milyen autóról van szó? Milyen használatban lenne?

2017. máj. 25. 16:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:

Vásárolj egy olyan kormányművet, amelyik nem három és felet fordul faltó-falig, hane csak kb. kettőt.

Beszereled és kész.


/aztán majd szentségelsz, hogy milyen nehéz tekerni/ ;)

2017. máj. 25. 17:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
nincs konkrét autó, csak érdekelne hogy hogyan csinálják :) Mert őszintén elég elképzelhetetlennek tartom, hogy a hagyományos kormányzási szöggel versenyezzen valaki akár körpályán akár rallyban. Fórumokon írogatják hogy hány fokosak a szögek ott meg stb... de nem vagyok benne biztos, hogy nem-e ilyen Gran Turismos playstationhuszárok és amúgy fingjuk sincs :D Én azért inkább megkérdeztem itt, itt vannak legalább olyanok akik értenek hozzá
2017. máj. 25. 17:23
 6/14 anonim ***** válasza:
Én Ladával versenyeztem idehaza közel 10 évig. Mindegy milyen kategóriában voltam, a szabályok a kormányművön minimális változtatást engedtek maximum (persze, van "engedékenyebb" kategória is mamár), így végig gyári volt a "kormányszög". Meg kell szokni, utána azzal is lehet jól menni.
2017. máj. 25. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
A kormány módosítása a sokadik utáni dolog egy raliautónál, de pl. egy driftesnél az elsők közt van. A Ladáknál amúgy a szervósítás a leginkább alkalmazott "tuning", amitől persze már csak P csoportban mehet az autó.
2017. máj. 25. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

#4 vagyok.

Lehet, hogy Te nehezen képzeled el, de attól még a rallye-autók gyári kormányművel versenyeznek.


Különben is, akinek lassú a keze, az ne menjen versenyzőnek. ;)

2017. máj. 25. 19:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 A kérdező kommentje:
hát az ilyen ladás rallizós versenyek meg mondjuk a wrc azért ég és föld ... Itt elhiszem hogy mindenki olyan autóval megy amivel amúgy az utcán is menne, de általában a komolyabb rally autók semmiben sem hasonlítanak az utcaira. Csak a videók alapján már látni a különbséget, hogy melyik autó amelyik hétköznaponként boltba jár hétvégente meg "rallizik", és úgy maga a vezetésükben is látszanak a különbségek :D
2017. máj. 25. 20:40
 10/14 anonim ***** válasza:

Tessék, WRC és mégis utcán is közlekedtek vele: https://www.youtube.com/watch?v=11-b1FEUqMg :)

WRC az tényleg más kategória, de itt Magyarországon általában nem abból indulnak ki az emberek ha "ralli" kategóriáról van szó. Ott már teljesen más szabályok vannak.

2017. máj. 25. 21:47
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!