Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Miért van az, hogy ingadozik...

Miért van az, hogy ingadozik az alapjárat a motoromon? Rkv 125 (2016)

Figyelt kérdés
Eleinte csak hidegben csinálta, de most állandósulni látszik a probléma. Ha magas fordulaton hirtelen behúzom a kuplungot, akkor jobban visszaesik a fordulat mint a normál alapjárat, s van amikor megáll a motor. Akkor is csinálja ha magasabbra állítom az alapjáratot. Beállítom 2000es fordulatra, de mégis visszaesik 1200-1100közé, s kell neki 3-4 másodperc mire "észhez tér", s akkor a beállított alapjáraton ketyeg tovább. Üresben csak hidegen csinálja, inkább terhelésnél jön elő. Cseréltem gyertyát, nem oldotta meg a problémát. Néztem a gyertya színét, őzbarna/fehér. Miért csinálhatja? Olyan mint mikor hideg a motor, s nem egyenletes az alapjárati fordulat. Gyújtás? A motor benelli/keeway rkv 125 (2016).

2017. aug. 3. 09:10
 1/7 A kérdező kommentje:
elfelejtettem mondani, egyhengeres, karburátoros.
2017. aug. 3. 09:19
 2/7 anonim ***** válasza:
Nem rkv-m van ugyan, de a blokkunk ugyanaz. A karbin van egy kar 3 állással: hogy használod? Van egy-két beállítási lehetőség rajta, érdemes hozzányúlni.
2017. aug. 3. 11:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 Eneos válasza:

Esetleg nincs kirepedezve a karbi csonk?

Ott szívhat falsót, könnyen okozhat ilyet. (Egy mértékig még indítható lesz ha falsol a csonk de nem lész stabil az alapjárat)


Alapjárati keverék jól van belőve?

2017. aug. 3. 13:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 A kérdező kommentje:
a karbin hol van az a kar amire gondolsz? én amit alapból látok baloldalt, az a levegőcsavar, ill az alapjárati csavar (rugós). A levegőcsavart beállítottam, hogy szép legyen a gyertya színe, egyébként megegyezik a gyári állásával mert újonnan vettem. Az alapjáratit pedig úgy állítottam be, mikor mentem vele 20-30km-ert, megálltam, és belőttem hogy 1500legyen a fordulat alapból. Erre az értékre mindig visszaáll, csak mikor 8-9000ről esik le hirtelen a fordulat (kuplung behúzás), akkor lejjebb esik 1000köré is, vagy méglentebb és lefullad.
2017. aug. 3. 13:40
 5/7 A kérdező kommentje:
nem látok a karbin sérülést, esetleg még arra gondoltam valamelyik fúvóka eltömődött.
2017. aug. 3. 13:42
 6/7 Eneos válasza:

Karbi csonk nem, egy kar. Az közi a karbit össze a... keress rá és mindent érteni fogsz. Lehet szemmel nem tűnik vészesnek majd de ott könnyen tud többlet levegőt szívni.


Ha a fúvóka eltömődne (valamelyik.. lol :P )

alapjárati----> nem lenne indítható. Ha a gyorsító tömödne el akkor gázadásra fulladna / ledadogna.



Esetleg karbi tisztítás. (Sokat számíthat, mivel a jó pancsolt 95-ösök után amikben oktán szám növelőtől kezdve van minden szép taknyosak maradnak a karbik egy idő után.)

Automata vagy kézi szívatós ?

2017. aug. 5. 01:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
kézi szivatós
2017. aug. 22. 15:54

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2022, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!