Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Honnan tudom hogy az adott...

Honnan tudom hogy az adott autó PDTDI vagy CRTDI e?

Figyelt kérdés

Szeretnék autót venni. Az Audi Avant (b7) 2.0 tdi-t néztem ki ez nagyon tetszik. Olvastam hogy a PD-vel nagyon sok a baj viszont a CR az jó. Úgy tudom (lehet rosszul) hogy ebben az évjáratban (2007) már van PD-s is és CR is.

Németből szeretném behozatni az autót viszont az oldalakon csak annyit írnak hogy TDI. Van esetleg valami megkülönböztetés amiről felismerni melyik milyen motorral szerelt?


Illetve egy németből behozott 170.000-190.000 km-ig esetleg 2.0 PDTDI is egy hulladék vagy az még lehet jó ha olyan gazdája volt aki vigyázott rá?



2017. okt. 20. 08:44
 1/8 anonim ***** válasza:
100%
Első körben motorkód, másodkörben az olajbetöltő nyílás máshol van. A PD-n: Középen, A CR-en pedig szélen.
2017. okt. 20. 10:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:

[link]


Ennél például minek számít? Középnek vagy szélnek?

2017. okt. 20. 10:14
 3/8 A kérdező kommentje:

Esetleg ez lenne középen?

[link]


És amit előzőnek linkeltem az szélen?

2017. okt. 20. 10:18
 4/8 anonim ***** válasza:
74%

A német wiki szerint nem kapott az A4 B7 2.0-s CR motort, csak PD-t.

Volt ugyan CR, de 2.7-es és 3.0-s motor esetén:

[link]


Továbbá a 2.0-s PDTDI-k ráadásul DPF-el szerelve igazi szopórollerek tudnak lenni, olvass utána!

Ha ragaszkodsz az A4 B7-hez és elfogadod a szerényebb teljesítményt, akkor 1.9-es PDTDI motort keress BKE/BRB kóddal. Ha jól tudom ezekhez nem volt DPF se.

2017. okt. 20. 10:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Rosszul tudtam, az 1.9-hez is van DPF. :-(
2017. okt. 20. 10:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
A B7-esek még mind PDTDI motorral voltak szerelve (legalábbis az 1.9 és a 2.0). Viszont az, hogy nagyon sok baj van velük, nem igaz. Olajpumpát kell megnézni, már minden szerelő tudja, hogy mit kell csinálni vele, és azonkivül egy nagyon jó motor. Ha pedig tutira akarsz menni, veszel egy 1.9 PDTDI 131 lovast. A 131-esben még DPF sincs, ezek tényleg agyonüthetetlen motorok.
2017. okt. 21. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%
#6 B7-ben már csak Euro4-es motorok voltak, így az Euro3-as (101-116-131) 1.9pd-ket már ne keresd.
2017. okt. 21. 19:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
Igen, tényleg tévedtem, elnézést. 1.9 PDTDI-ből már csak a 116 lovas maradt a B7-esben, 5 sebességes kéziváltóval, részecskeszűrővel. Mert csak így tudta az Euro 4-et.
2017. okt. 21. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!