Volkswagen Passat B5.5 vagy B6?
B5.5-ből a 130 lovas PDTDI-t választanán, B6-ból viszont minimum a 110 lovas 2.0-s CRTDI-t, ha nagyon a B6 kell.
Nekünk BXE motor van Jettában, és határeset dinamizmust illetően, azaz nagyon takarékos, cserében igen lomha.
A CBDC-hez pedig az ERWIN szerint nincs DPF, ami erős érv lehet (mivel ha jól tudom, akkor a többi CRTDI-hez van).
2017. dec. 5. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
B6-ból 2millió körül indulnak azok amik már használhatóak. Ne a PD-től félj hanem attól, hogy rosszul használták, toldozták-foltozták, nem végezték el rajta a szervizeket stb...
2017. dec. 5. 18:38
Hasznos számodra ez a válasz?
3/15 A kérdező kommentje:
B5.5ből én is a 131 lovasat néztem. B6-bol pedig a 105 lovasat és úgy gondoltam hogy 130lóra felcsippeltetem aztán úgy már jó lenne. Az a baj a crtdi elég drága még. 2.0pdtdit pedig nem szeretnék venni.
Pedig nem a 2.0 PD-vel van a baj, hanem azokkal akik nem tudjàk használni, akik spórolnak rajta és ritkán cserélik az olajat, a szűrőket, olcsó gázolajjal tankolják, nem beszélve arról, hogy a híre is azért olyan mert tonnaszám hordták be a nepperek órát tekerni a romokat, aztán amikor 200ezernél elkezdődtek a gondok, akkor már 400-on is túl volt az autó. A chiptuning meg a leghülyébb ötlet. Rövid vagy hosszútàvon szinte biztos, hogy kinyírod vele a motort, de legalább a környezetnek is ártasz vele.
2017. dec. 5. 20:38
Hasznos számodra ez a válasz?
Ennyiből patika állapotú 2004-2005 körüli B5.5-öst kapsz. Ezt érdemes venni ennyi pénzért, nagyon kiforrott technika.
2017. dec. 5. 20:48
Hasznos számodra ez a válasz?
6/15 A kérdező kommentje:
Akkor is kerülném ezt, semmi jót nem olvastam erről a motorról. Hát ennek chippnek még utána kell olvasnom, mert nem ástam magam mélyen a témába. Akkor lehet hogy marad a B5.5 csak találjam meg ami minden igényemnek megfelel.
A 105 lóerős PDTDI csak addig marad takarékos és megbízható, míg meg nem "csippeled". Ha megelégszel a komótos dinamikával, akkor viszont nem sok gondod lesz vele (ha épp nem a gyenge hajtókarcsapágyas szériát fogod ki).
2017. dec. 6. 08:05
Hasznos számodra ez a válasz?
B5.5ből 1.3-1.4 millo felé egyész jók vannak .
B6-osat 2 millio alatt meg se néznék mert azok átlagban vackok .
Nekem egy 131-lovas 1.9PDTDI B5.5 4MOTION kombim van ezt nyáron vettem 2millio volt az ára , de 1.6ba oda adták
Kisebb szépség hibák voltak amiket orvosoltam is rajta
Nekem fontos volt az összkerék hajtás és a kombi kivitel
Sima fronthajtással olcsobban is vannak .
Én imádom és szerintem jól is döntöttem én trailerezek vele és lazán bírja a 2-2.5 tonnákat huzni .
Mellete van egy front hajtásu audi a6-osom ugyan ezzel a motorral , na az egy komoly autó sokkal extrásabb a kivitele és olcsobban is vannak
2017. dec. 6. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
9/15 A kérdező kommentje:
Hát max 1.2 millióért vennék b5.5öt. Én is gondolkodtam a 4motion hajtáson csak az a baj a legtöbb ilyen az kombi nekem meg sedan kéne. Többet eszik ezzel a hajtással? Pedig találtam 2milla alatt is jó állapotú b6ot de akkor hanyagolom.
Nekem 4Motion van (igaz 2.0 PD BKP). Óriási királyság a 4Motion, bár az erején érezni az összkerékhajtást és a fogyasztáson is látszik fél-egy literrel többet eszik.
Láttad is azt a B6-ost? Csak márkaszervizben átnézetett autót vegyél, kérd le a kmadatokat a rendszerből tudj meg minél többet az előéletéről stb...
2017. dec. 6. 15:41
Hasznos számodra ez a válasz?
Kapcsolódó kérdések: