Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ti, hogy szoktátok megközelíte...

Ti, hogy szoktátok megközelíteni az út kereszteződést?

Figyelt kérdés

Ez által az is érdekelne,hogy amikor ti fékkészenlétben vagytok egy kereszteződéshez közeledve,akkor a kuplung felett is ott van a lábatok és a fék felett is?

Mert az oktatóm úgy tanítja,hogy csorogjak ki addig amíg be nem látom jól az útkereszteződést,és mindig legyen a lábam a kuplung felett és a fék felett is.



2018. febr. 5. 12:19
 1/7 anonim ***** válasza:
Az oktatód azt nem mondta, hogy csak akkor, ha alárendelt úton közlekedsz? Szép lenne ha védett útvonalon így kéne megközelíteni minden kereszteződést...
2018. febr. 5. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:
Védett úton természetesen nem! :)
2018. febr. 5. 12:31
 3/7 anonim ***** válasza:

Jól mondja az oktatód.

Ha hirtelen meg kell állnod, akkor a kuplungot is be kell nyomnod, mert különben lefulladsz.

2018. febr. 5. 12:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Vissza kettő, becsóválom...


Viccet félretéve automata van most, kereszteződés geometriájától függően, fékkel, gázzal játszva

2018. febr. 5. 13:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:

Ha lefullad, hát lefullad, majd újra indít. Még mindig jobb kezdőnél, ha nem tartja ott a lábát. Az én oktatóm eredményesen belém nevelte, hogy kuplungot és féket egyszerre nyomok. Így hosszabb is lett a fékutam. Annyira rossz hatással volt rám, hogy oktatóváltás után is nehezen szoktam le róla. Tíz év után, még mindig előfordul, igaz csak nagyon ritkán.

Persze, kérdező, ha nem vagy hajlamos a fenti hibára, akkor tedd a pedál fölé nyugodtan! Ha kinyomod, a motor nem lassítja a kocsit, viszont ténylég nem fulladsz le. Idővel rutinos leszel, s letett lábbal is tudni fogod, mikor kell rálépni.

2018. febr. 5. 13:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
#5: Ha vészfékezel, akkor nem a fék a gyenge pont, hanem a gumi-út közötti tapadás. Nem változik a fékutad, legfeljebb üzemanyagot spórolsz, kevésbé kopik a fék.
2018. febr. 5. 13:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

Sőt, még szűk, de forgalmas városi kisutcákban is a kuplung felett van a lábam, mert bármikor előfordulhat, hogy vészfékezni kell egy figyelmetlenül kitolató autó előtt, kiugró ember előtt, ilyesmi.

Amúgy meg ha úgyis elsőbbséget kell adjak, akkor nyugsian közelítem meg a kereszteződést, és vagy visszaváltok, és motorfékkel gurulok be, majd mikor nagyon lelassítok, akkor benyomom a kuplungot, vagy olyan is van, hogy az utolsó 50 méteren kidobom üresbe, aztán gurulok (tanulóautóban ezt nem szabad).

2018. febr. 5. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!