Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Mi a probléma az autóval?

Mi a probléma az autóval?

Figyelt kérdés

Kölcsönbe kaptam egy Peugeot 508 2.2 HDi GT típusú autót. Igazából azért is kértem el a tulajától, mert majd én is ilyet szeretnék venni, mert külsőre nagyon tetszik. A GT-ből arra gondoltam, hogy kicsit sportosabb lesz az autó, de ennek nyomát sem tapasztaltam. A fő probléma az, hogy mikor kanyarodok és egy kicsit nagyobb gázt adok neki, akkor egyszerűen nem megy. Hiába van Sport módban, akkor se. Aztán mikor jönnék ki a kanyarból egyszer csak megindul. Mi lehet a hibája neki szerintetek? Valami elromlott benne? A tulajdonosától is megkérdeztem ezt és ő azt mondta, hogy már ilyen volt mikor vette (újonnan) és hogy elvileg nincs baja neki. De ezt nem hiszem, ez nagy hibának számít, ennyire nem szokták tudomásom szerint "elrontani" az új autókat.


A másik, hogy hiába kapcsolnék ki mindent és raknám be Sport módba, néha úgy dönt hogy akkor visszaáll az alap állapotba. Szóval meghülyül benne az elektronika.



2018. ápr. 15. 20:36
1 2
 1/15 anonim ***** válasza:
100%
A menetsabilizátor nem engedi,hogy taposd neki.
2018. ápr. 15. 20:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/15 anonim ***** válasza:
100%

Nem akarja hogy kisodródj.

De valahol biztosan ki lehet kapcsolni az ESP-t

2018. ápr. 15. 21:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/15 A kérdező kommentje:

És miért nem?

Lehet olyat venni, aminél nincs így? Vagy szervizben ki tudják ezt javítani?

Az a fő probléma, hogy itt a környéken van egy 10-15°-os hosszú emelkedő, aminek az alsó fele elég kanyargós. Ahhoz hogy a tetejére ne álljon meg az autó már nem árt ha az elején tempósan megyek neki. A régi ('91-es Passat) autómmal a kanyargós rész végére ha nyomtam neki akkor olyan 70 km/h-ra is fel tudtam gyorsulni, ezzel meg nem tudtam 45-nél gyorsabban menni egyszerűen, pedig ez a Peugeot jóval erősebb is.

2018. ápr. 15. 21:04
 4/15 A kérdező kommentje:
#2: Ki lehet, de nem sok értelme van. Különbség alig, ugyanúgy nem enged gyorsítani majd úgy 2 perc után magától visszakapcsolja.
2018. ápr. 15. 21:04
 5/15 anonim ***** válasza:
Szerintem az a 91-es passat legalább egy fél tonnával könnyebb. De mint modern ESP-s autó ha nincs teljesen egyenesen a kormány akkor nincs kraft.
2018. ápr. 15. 21:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/15 anonim ***** válasza:

Ezt azért csinálja, mert hülyebiztosra van tervezve.

Elveszi a gázt, ha a kerekek a csúszáshatáron vannak, azért hogy elkerülje az alulkormányzottságot.


Egy jobb gumi lehet, hogy segítene a dolgon.

2018. ápr. 15. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/15 A kérdező kommentje:

Köszönöm a válaszokat mindenkinek.

Azért csúszáshatártól még elég messze van, mikor már nem akar menni.


Így már akkor annyira nem is tetszik az autó. Ez minden modern autóban így van? Vagy egyedi eset?

2018. ápr. 15. 23:11
 8/15 crudy ***** válasza:

En ezt a kerdest kiraknam az kategoria legelejere h mindenki lassa.


Az a baj h hiaba virit ott a gt h ez egy sport auto, hiaba csinal a francia sport coupet, hiaba akar a volkswagen minden piacot lefedni es csinal golf gti-t, hiaba aggatja ra a suzuki a sport jelzot akarmire amit gyart. Egyik se lesz sport auto csak azert mert coupe es azert sem mert erosebb egy kicsit, kozben elol hajt, nem lesz semmi sport azert mert van egy ket optikai elem rajta es csili vili ledek az utasterben. Nem fog jobban menni mert agyon aggatjak az auto gt feliratokkal meg csikokkal es mert jo a marketing. A sportautok a legregebbi gyartok hossgu hagyomanyabol szuletnek. A porsche nem szabadido autokat meg varosi kompaktokat gyart, a ferrari nem gyart alacsonyfogyasztasu megbizhato autokat. Egy peugeot nem fog csinalni utcai sportautot. A renault sem, a citroen se, vw se, a skoda es az opel sem. Szomoru de ez van.


A te autodnal az tortenik, hogy azt mondjak h gt, azaz kicsit elvezhetobb mint a sima 2.2 dizel?!? katalogus adatokkal hulyitik a nepet h plusz penzert ezt vegyek de ez mind mese. Ha elrugod neki csak akkor tortenik valami ha az auto is ugy akarja de sose akarja ugy, nyomhatod ahogy akarod neki kanyarban mert addig nem fogja engedni amig nem leszel egyenesbe nehogy alul kormanyozott legyen. Az az egy eselyed van h neki mesz az emelkedonek lendulet nelkul es felmesz rajta, nem hiszem egyebkent h a motorban ne legyen eleg kraft.

2018. ápr. 15. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/15 anonim ***** válasza:
67%
Szerintem a GT felszereltségi szint lesz azon a HDI-n. Sportos kiegészítők. Az meg, hogy az emelekedő végére "nem akar felmenni" nyilván vezetésteschnikai hiba. Van az autóban egy szerkezet, amely csodákat tesz.Sebességváltó a neve. Próbálgasd.
2018. ápr. 15. 23:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/15 A kérdező kommentje:

Köszi a válaszokat.

A motorban van kraft, fel tudna egész jól menni, csak nem akar. #9: Automata váltós, sok opció nincs. De mint mondtam, kanyarok között a kis egyenes, de ugyanolyan meredek úton (amiből nincs sok az általam leírt útvonalon és azok is rövidek) meg megindult mint akit seggbe rúgtak. Aztán hiába adok továbbra is padlógázt, mikor elérek a következő kanyarhoz és elfordítom a kormányt egyszerűen megtorpan az autó, és jó ha azzal a sebességgel végig tudok menni a kanyaron, mint amivel bementem.

2018. ápr. 16. 13:59
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!