Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ha valaki Suzuki Vitarát akar...

Ha valaki Suzuki Vitarát akar újonnan venni, akkor most kell megtegye, amíg van szívó benzines, mert rövidesen csak turbóst lehet majd kapni?

Figyelt kérdés
Turbóssal ugye jönnek a gondok, a turbóval, a kettős tömegű lendkerékkel, meg még ki tudja mivel?

2018. máj. 3. 07:51
 1/8 anonim ***** válasza:
82%
Lassan ideje lenne elfelejteni ezeket a turbó mizériás sztereotípiákat...
2018. máj. 3. 07:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 D. Brasco ***** válasza:
60%
Ennis imadom ezeket ez ostoba dumákat a turbosokkal kapcsolatban.......egy turbo ha normalisan hasznalod az autót több 100ezer km-et is elmegy,utána meg egyszer fel kell újítani vagy 80-90ezerért autan megint jó sok 100ezren .....hát hú micsoda kiadás....a kettőstömegűt meg a satöbbit meg teljesen felesleges idesorolni mert az már minden másban is van,ha az beszarik nem azert lesz mert turbos az auto
2018. máj. 3. 08:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 Bétó apó válasza:
50%
Minél bonyolultabb egy szerkezet, annál nagyobb az esély a meghibásodásra, ez egyszerű fizika, vagy matematika, ha úgy tetszik. Egy turbómotor mindig több meghibásodási lehetőséget rejt magában, mint egy szívómotor. A szívómotorok nagy többsége sok-sok évtizedes fejlesztés eredményei, és mára igencsak kiforrott technikák, mégha a károsanyag kibocsátási megszorítások miatt manapság meglehetősen le vannak "butítva". Ráadásul a Suzuki kiváló és különösen megbízható szívómotorokat gyárt. Ebben a tekintetben a turbómotorok sötét lónak tekinthetők, legalábbis hosszú távon. Rövid távon, garanciaidőn belül jó eséllyel nem lesz nagy gond velük (ha meg lesz, akkor ott a garancia), de az egészen bizonyos, hogy akkora élettartamuk nem lesz, mint a jól bevált és "akár egy csavarhúzóval is karban tartható" öreg szívómotoroknak. Vagy pedig egy idő után csak komoly pénzbefektetéssel lehet majd fenntartani a turbósok "hosszú" élettartamát. Ami nincs egy autóban, azt ugye nem kell javítani vagy cserélni, ez ilyen egyszerű. Szerintem aki a hosszú távú gondtalan és viszonylag alacsony költségű autózásban gondolkodik, az vegye még most meg az utolsó szívómotoros autókat.
2018. máj. 3. 08:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
56%

Semmi hivatalos hír nincs arról, hogy a szívó benzines motort kivonják.


Az 1.4-es turbó egyelőre jó motor, nem lehet hallani semmi rosszat felőle. Ez még az ésszerű kategória, nem egy fing 1 liter alatti 3 hengeres vacakból erőszakolnak ki 120+ lóerőt, hanem egy alapból elég jó köbcentinek adnak kis löketet.


Most venni új Vitarát a legrosszabb döntés. Amint kijön a felújított verzió, az értéke nagyot fog bukni. Új biztonsági rendszer, modern fényszórók és még ki tudja mit változtatnak rajta.


Ha vásárlás előtt állsz, inkább várjál. Amint kijön az új verzió, látni fogod a motorkínálatot. Akkor még mindig lesz bőven raktáron a régiből, de ha mégsem, használt piacon 1-2 éves példányokat nyugodtan vehetsz, semmi bajuk nem lesz (és legalább megúszod az új autó kezdeti költségeit)

2018. máj. 3. 09:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Mert a turbómotor nem több évtizedes technika...
2018. máj. 3. 11:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:

A legjobb motorok ezek, a befecskendezős, injektoros benzin motorok. Suzuki kb 20-25 éve nem gyárt szívó motort, úgy tudom a papír swift-ek is már injektorosak, azóta pedig sokat fejlődött a technika.

Valaki sport autóval akar járni, annak való a turbó, meg a feszengőknek, akik városi autókázásra, turbós autóval araszolnak a forgalomban.

2018. máj. 3. 11:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:

#2 Az a felhasználóra és a technikára nem vet túl jó fényt ha csak 100e km megyen el. Illetve egy modern benzines turbót nem újítasz fel 80-90e ért(meg nem is biztos hogy fel lehet újítani), talán csak valami régebbi pdtdi turbót.


#4 Hivatalosan az van hogy a facelift-el fog eltűnni az 1.6szívó a suzuki kínálatából.

2018. máj. 3. 15:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Igen, előbb-utóbb a szívó benzines motorok el fognak tűnni, nem csak a Suzukinál, hanem a többi gyártónál is. Egyszerűen azért, mert a folyamatosan csökkentendő károsanyag-kibocsájtási előírásoknak nem lehet szívómotorokkal megfelelni, azonos teljesítmény mellett. Vége annak a világnak, hogy a motor-fejlesztés fő iránya az egyre hosszabb élettartam legyen. Tudomásul kell venni, - sajnos vagy nem sajnos - korlátozott időre tervezik a motorokat is.
2018. máj. 4. 06:06
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!