Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » A gyártással járó környezetsze...

A gyártással járó környezetszennyezés, így az élettartam mennyire kerül figyelembe vételre a személygépkocsik környezeti terhelésének vizsgálatakor?

Figyelt kérdés
Például egy alacsonyabb élettartamú, szerencsétlenebb konstrukciójú FSI benzines motorral eladott autó, amely adott esetben 200 000 km után a roncstelepen végzi motorhiba miatt, sokkal szennyezőbb a gyártással járó környezeti terhelés szempontjából, mint egy jól sikerült Audi vagy BMW dízelmotorral, amely egymillió kilométert elmegy. A káros anyag kibocsátása rosszabb az adott régebbi dízeleknek, azt a környezeti terhelést figyelembe veszik.

2018. máj. 19. 19:28
 1/7 anonim ***** válasza:
78%

"Audi vagy BMW dízelmotorral, amely egymillió kilométert elmegy."

Biztos, hogy ezt nem a humor kategóriába akartad feltenni?

Gondolom, még a maguktól kigyulladó dízel BMW-kről sem hallottál, ugye?

Nem kicsit sarkos a példád, bár gondolom szándékosan provokáló jelleggel tetted fel.

2018. jún. 29. 11:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

https://www.youtube.com/watch?v=XxjNMXcnlbI

BMW 530d 1,2 millió kilométer után.


https://www.youtube.com/watch?v=-GsG79tOO7Q

Peugeot 407 egymillió kilométer felett


Talán sarkos a példa, de figyelmen kívül hagyni az általam említett tényezőt nem kevésbé sarkos.

2018. okt. 28. 18:19
 3/7 anonim ***** válasza:

[link]


A cikkben szereplő BMW-kben az egyikben 181e km, a másikban 220e km volt, mielőtt kigyulladtak...

De rengeteg példa van fenn a neten, egyik sincs még csak a közelében az 1 millió km-hez, sőt még a feléhez sem. :-)

2018. okt. 28. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
Miért is linkelsz be egy E39-es, 2003-ig gyártott dízel-motoros BMW-t? Milyen szempontok alapján próbálod szembeállítani egy 2003-2004-tól gyártott benzines FSi motorral?
2018. okt. 28. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 Mickbro ***** válasza:

Komolyan gondolod a kérdést?

A gyártással járó szennyezést senki nem veszi figyelembe, ill, de a németek. Úgy tudom ott horror a krómozás, bezzeg Kínában...de a mese szerint, ott van olyan folyó, amiből kipusztultak már a halak...

Régebben olvastam, h 1 tonna autó legyártásakor keletkezik 10 tonna veszélyes hulladék. Szerintem, nem sokat javult a helyzet.

Igen, ez egy érv a régi, "már" legyártott autók mellett. A '90-es években volt a csúcson az autó gyártás, szokták mondani...azok, megfelelő karbantartással tényleg elmentek 1 millió km-t.

A másik oldal, ha nincs új autó, nem pörög a gazdaság. Hogy adnál munkát, jó fizetést 4000 embernek az Alföld közepén? A mercedes gyár helyén kukorica föd vót. Bár...4000 adag tortilla és kukoricás sör egész évre, lehet, h megtermett ott hajdanán.

2018. okt. 28. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
90%
Elmondom neked, hogy az új elektromos autók előállítása a leg környezet szenyezőbb, de azzal a kutya nem foglalkozik. A többit meg leírták a többiek...
2018. okt. 28. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 A kérdező kommentje:
Érdekességképpen írom le, hogy ültem egy diesel Peugeot 407 görög városi taxiban, amit 2003-ban gyártottak és 1400000 (egymillió-négyszázezer) km volt benne. Az óra "csak" 999 999-et mutatott, ezután nem pörgött tovább. Az autó szakadt volt, de megbízhatóan működött a tulaj elmondása szerint.
2019. jan. 12. 08:39

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!