Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Közlekedés » Autók, motorok

A kérdés

Ez a tuning elméletileg működik-e? Mik a kifogásolható dolgok?

Suzuki swift 1.3-asról lenne szó, váltót cserélném 1.0-ásra, üzemanyag nyomást növelném 3 bar-ról 3,5-re, 100-as benzin helyett E85-el működtetném vagy felesben.

gyújtás pontját átállítanám följebb.

1.6-os turbot bele szerelném, kerék méretet növelném 205 szélességűre és 5%-al nagyobb átmérőjűre, későbbiekben cserélném a kipufogó rendszert egy egyedileg tervezett rendszerre.



  jún. 13. 19:07  Privát üzenet  

A válaszok

A turbót beleszereled, attól még nem lesz turbós. Sokkal több dolog kell hozzá, nem beszélve arról, hogy az 1.0 váltója elfosná magát néhány komolyabb gyorsítás után. De gyanítom, az 1.3 motor sem díjazná a ráakasztott turbót. Kétlem, hogy bármit elérsz a sufnituninggal. Vegyél egy normális, erős autót inkább!

Kerék átmérőt nem változtatunk, mert elviszi a geometriát! Emellett növeled vele az áttételt, szóval nem értem, hogy a váltóval rövidíted, a kerékkel miért csinálod az ellenkezőjét.

A kipufogó rendszert onnantól már egyedivé kell alakítanod, hogy be akarod rakni a turbót. Eleve a turbóra rá kell vinni a kipufogógázt, onnan pedig el. Ezen kívül a turbóval jár a több gáz is, ami a gyári rendszeren nem fog kiférni rendesen.



A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 78%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/5Időpont jún. 13. 19:24 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
crudy nevű felhasználó válasza:

Illetve soha nem papirozod le ha turbot raksz bele.

A válasz 100%-ban hasznosnak tűnik. A válaszíró 69%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/5Időpont jún. 13. 19:26 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
A kérdező kommentje:

1.0-ás váltót szoktak bele tenni, üzemanyag nyomás, gyújtás eltolásos mizériáról meg nem beszéltél.

Turbót szoktak bele tenni, de írtam, hogy elméletileg...



# 3/5Időpont jún. 13. 21:17 Privát üzenet
John_McClane nevű felhasználó válasza:

Már a GTi átépítéshez is cserélni kell a fél motorbelsőt, a turbósításhoz meg...


Nem tudom melyik 1.3-as átépítése a terv, de ha G13BB akkor lehet mókázni nagyobb injektorokkal és talán nyomás növeléssel is, de turbó nélkül ennek nem sok haszna lesz - a fogyasztást leszámítva.


A turbósításnál meg mindjárt 7 számjegyről indulunk és lepapírozni is lehetetlen.

Ezzel az is a baj, hogy ebből nem készült feltöltött változat, mert akkor legalább "olcsón" lehetne lomokhoz jutni és össze lehetne tákolni. A K10 az csak 3 hengeres volt, a K14-hez meg aranyáron van minden :D


Mindent egyedileg megcsinálni... nem lehetetlen, csak baromi drága.



A válaszíró 77%-ban hasznos válaszokat ad.
# 4/5Időpont jún. 13. 21:40 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Swiftbe tuning nélkül is törik a dugattyú szóval ha túrbót akarsz azt is cseréld

A válaszíró 68%-ban hasznos válaszokat ad.
# 5/5Időpont jún. 14. 00:17 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
A Lada Niva hogy bírja somyobabodi off-road fesztivált?
Mennyibe kerülhet egy, audi80 1.9 tdi b4-et egy 200ló-ig felhúzni? (egyáltalán lehet e)?
Seat Altea Angel eyes?
Magyarországon milyen műhelyek vannak amik vállalnak nagyobb szintű átalakításokat is?
Szerinetetek érdems 42,5 mm re felfuratni a babetta hengert?
Hátsó szárny - mi az engedelyéztetés menete?

Kérdések a Közlekedés rovatbólKérdések az Autók, motorok rovatból








Minden jog fenntartva © 2018, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Sitemap | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!