Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez a tuning elméletileg...

Ez a tuning elméletileg működik-e? Mik a kifogásolható dolgok?

Figyelt kérdés

Suzuki swift 1.3-asról lenne szó, váltót cserélném 1.0-ásra, üzemanyag nyomást növelném 3 bar-ról 3,5-re, 100-as benzin helyett E85-el működtetném vagy felesben.

gyújtás pontját átállítanám följebb.

1.6-os turbot bele szerelném, kerék méretet növelném 205 szélességűre és 5%-al nagyobb átmérőjűre, későbbiekben cserélném a kipufogó rendszert egy egyedileg tervezett rendszerre.


2018. jún. 13. 19:07
 1/5 anonim ***** válasza:
100%

A turbót beleszereled, attól még nem lesz turbós. Sokkal több dolog kell hozzá, nem beszélve arról, hogy az 1.0 váltója elfosná magát néhány komolyabb gyorsítás után. De gyanítom, az 1.3 motor sem díjazná a ráakasztott turbót. Kétlem, hogy bármit elérsz a sufnituninggal. Vegyél egy normális, erős autót inkább!

Kerék átmérőt nem változtatunk, mert elviszi a geometriát! Emellett növeled vele az áttételt, szóval nem értem, hogy a váltóval rövidíted, a kerékkel miért csinálod az ellenkezőjét.

A kipufogó rendszert onnantól már egyedivé kell alakítanod, hogy be akarod rakni a turbót. Eleve a turbóra rá kell vinni a kipufogógázt, onnan pedig el. Ezen kívül a turbóval jár a több gáz is, ami a gyári rendszeren nem fog kiférni rendesen.

2018. jún. 13. 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 crudy ***** válasza:
100%
Illetve soha nem papirozod le ha turbot raksz bele.
2018. jún. 13. 19:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:

1.0-ás váltót szoktak bele tenni, üzemanyag nyomás, gyújtás eltolásos mizériáról meg nem beszéltél.

Turbót szoktak bele tenni, de írtam, hogy elméletileg...

2018. jún. 13. 21:17
 4/5 anonim ***** válasza:

Már a GTi átépítéshez is cserélni kell a fél motorbelsőt, a turbósításhoz meg...


Nem tudom melyik 1.3-as átépítése a terv, de ha G13BB akkor lehet mókázni nagyobb injektorokkal és talán nyomás növeléssel is, de turbó nélkül ennek nem sok haszna lesz - a fogyasztást leszámítva.


A turbósításnál meg mindjárt 7 számjegyről indulunk és lepapírozni is lehetetlen.

Ezzel az is a baj, hogy ebből nem készült feltöltött változat, mert akkor legalább "olcsón" lehetne lomokhoz jutni és össze lehetne tákolni. A K10 az csak 3 hengeres volt, a K14-hez meg aranyáron van minden :D


Mindent egyedileg megcsinálni... nem lehetetlen, csak baromi drága.

2018. jún. 13. 21:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Swiftbe tuning nélkül is törik a dugattyú szóval ha túrbót akarsz azt is cseréld
2018. jún. 14. 00:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!