Passat b6 2009-es CR TDI 110 lóerős autóm van és halottam van chip tuning meg olyan amikor átírják a szoftvert. Mi a személyes tapasztalatotok erről? Árt-e az autónak, lesz-e változás? Jól működik az autó, nincs panaszom rá, de melyik férfi ne vágyna több lóerőre.
Értelmes férfi aki több lóra vágyik vesz egy erősebb autot,nem pedig egy 110lovas dizelt kezd el csipszelni meg társai.....
2018. szept. 16. 14:36
Hasznos számodra ez a válasz?
3/19 anonim válasza:
A tuning az nem itt kezdődik. Max sufnituningnak elmegy, de már ennek is kezd leáldozni a divatja.
2018. szept. 16. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
4/19 anonim válasza:
Ez a 110lovas CR a 140lovas szoftveresen butított változata, egy normál optimalizálással 170ló környékéig el lehet menni, amit a közel 1,7tonnás autón meg is fog érződni.
2018. szept. 16. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
5/19 anonim válasza:
Több lóerő a gyárinál? Az arcoskodáson kívül semmi értelme, ha nem az autósportot űzöd hivatalosan.
2018. szept. 16. 16:54
Hasznos számodra ez a válasz?
6/19 anonim válasza:
Nekem az a véleményem, hogy az autógyárakban a tervezőmérnökök értik a dolgukat, és nem csak ostobaságból, vagy hozzá nem értésből, pláne nem irigységből spórolják el a lóerőket szegény felhasználóktól.
El lehet menni a teljesítményre hangolás irányába, csak akkor más paraméterek (élettartam, környezetvédelem, stb) rovására fog menni.
Amúgy autót, mind teljesítmény, mind felszereltség tekintetében tudatosan szoktam választani. Azt veszem meg, ami minden szempontból megfelel. Nem az első szembe jövőt, hogy majd cserélgetek benne ezt-azt, meg "csipszeltetem" és hasonlók...
2018. szept. 16. 17:25
Hasznos számodra ez a válasz?
7/19 anonim válasza:
Valamiért az emberek jelentős részében megvan ez a "tuningolás" mánia.
Én régen PC téren voltam képben, minden második kérdés az volt, hogyan lehetne "felhúzni" a processzort. Mintha nyerne bármit azzal a +1% erővel.
Majd telefonoknál is bejött ugyanez, egyedi kernel, átírt órajelek, meg az Antutu benchmark verseny, hogy kinek kap a telefon 10 ponttal többet.
Ugyanez autóknál is. Ha valakinek lóerő kell, akkor vegyen olyan autót amiben alapból van elég paci.
2018. szept. 16. 17:55
Hasznos számodra ez a válasz?
8/19 anonim válasza:
Nem csinálnám. A sok okos Tuner Jóska azt hiszi jobban ért hozzá mint a tervezőmérnökök, pedig nem, vagy ha még így is van akkor sincs mögötte ott az a sok-sok tesztelés ami a tervezőmérnököknél megvan. Egy ilyen autón nagyon sokan dolgoznak mire összeáll, ez egy rendszer. Ha elkezded piszkálni egy részét, biztosan lesz olyan része ami nem bírja majd. El kell felejteni a módosítgatást, a DPF kiírását, meg az EGR lefalazását, meg a lóerőhajhászást. Pont elég széttuningolt gyárkémény fut már az utakon és ezek miatt (is) olyan a dízelek megítélése amilyen. Behoz a sok gyökér nyugatról mindenféle szart tekert órával, szanaszét tuningolja, aztán meg megy a típus csoportjában a jajveszékelés, hogy ez egy szar mert szétesik.
2018. szept. 16. 18:03
Hasznos számodra ez a válasz?
9/19 anonim válasza:
Ember, eladod, és veszel helyette egy 170 lovas CRTDI-t, jól felszerelve, amiben nem fáj a fejed, mert gyárilag úgy van méretezve benne minden, hogy bírja az erőt, és amúgy nagyon jó motor.
2018. szept. 16. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
10/19 anonim válasza:
Mikor még nem nyitottam meg a kérdést gondoltam "na ez megint valami foswagenes proli birka lesz" Holnap feladok egy lottót..
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!