Valaki tud ebben segíteni?
Szóval nem igen értek az autókhoz azt mondom előre de kellene egy kis segítség , mert van egy Audi A4 2.5 Tdi és két dolog van vele
Az egyik az egyik lengő karomnál el van szakadva a szilent . A szerelőm azt mondta lehet szilentet is cserélni de nem érdemes mert szar lesz csak idővel hanem kompletten kell cserélni. Haverom viszont azt mondta a gömfej vagy csukló még jó állapotban van és addig felesleges a komplett lengőkart kicserélni. Ez igaz lenne ?
Na a második probléma az meg az hogy 2 ezres fordulat alatt nem igen akar nekem gyorsulni még másodikban sem és nem tudom mitől lehet. Elvileg az adagolót átnézettem 3 hete de nincs baja. Haverom szerint ez lehet az egr szeleptől vagy vákumcsővem lyukas. Ezeknek mi a feladatuk ?
Márpedig Audinál tényleg érdemes az egész lengőkart cserélni, régi audisként én is ezt tudom mondani. Egy gyári lengőkar 10 ezer ft, de megéri.
Másik: kb 20 dologtól is lehet a gyengeség. Az a baj, hogy a 2.5 TDI-nek gyárilag is szar a karakterisztikája, olyan, hogy 2000-ig nem csinál semmit, 2000-ről 3000-ig na végre történik valami érzés, 3000 felett halál.
Mára szerintem nincs 2.5 TDI, amelyik tudja a gyári lóerőt. Tapasztalt AUdisok, VW-sek szokták mondani (én is), hogy egy 1.9-es 110 lovas TDI-vel körbeautózol egy 2.5 TDI-t. Annyira összetett ez a kezdetleges V6-os turbódízel motor az Audinál, hogy ember legyen a talpán, aki ismét kihozza belőle a gyári lovakat.
Turbócsöveket, EGR-t, és magát a turbót azért nézzétek át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!