Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Valaki tud ebben segíteni?

Valaki tud ebben segíteni?

Figyelt kérdés

Szóval nem igen értek az autókhoz azt mondom előre de kellene egy kis segítség , mert van egy Audi A4 2.5 Tdi és két dolog van vele


Az egyik az egyik lengő karomnál el van szakadva a szilent . A szerelőm azt mondta lehet szilentet is cserélni de nem érdemes mert szar lesz csak idővel hanem kompletten kell cserélni. Haverom viszont azt mondta a gömfej vagy csukló még jó állapotban van és addig felesleges a komplett lengőkart kicserélni. Ez igaz lenne ?

Na a második probléma az meg az hogy 2 ezres fordulat alatt nem igen akar nekem gyorsulni még másodikban sem és nem tudom mitől lehet. Elvileg az adagolót átnézettem 3 hete de nincs baja. Haverom szerint ez lehet az egr szeleptől vagy vákumcsővem lyukas. Ezeknek mi a feladatuk ?



2018. okt. 20. 13:51
 1/4 anonim ***** válasza:
Szilentet cserélni jóval olcsóbb mint a lengőkart, csak az több munkával jár és nincs annyi kedvezménye rajta a szerelődnek. A Tdi sajátossága, hogy 2 ezres fordulat körül jön meg a turbónyomás, addig egy kicsit lomhább.
2018. okt. 20. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Köszi a választ bár rosszul írtam szerintem a fordulatos dolgot , mert nem lomhább hanem nem csinál semmit szinte szóval egy emelkedőre alig akart felmenni másodikba pedig nem volt nagy vagy vészes igazából a pedál felső egyharmada az ami reagál valamire ahogy lepadloznám vagy ettől a résztől tovább nyomom nem igen történik semmi sem a fordulat nem nő sem a sebesség kell neki egy jó fél perc mire csinál valamit vagy vissza kell kapcsoljak
2018. okt. 20. 17:59
 3/4 anonim ***** válasza:
A dízelnél elég komplex dolog egy ilyen hiba felderítése, mert sok minden okozhatja. Ha az adagoló tuti jó, még lehet porlasztócsúcstól kezdve a kopott motorig bármi.
2018. okt. 20. 18:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:

Márpedig Audinál tényleg érdemes az egész lengőkart cserélni, régi audisként én is ezt tudom mondani. Egy gyári lengőkar 10 ezer ft, de megéri.

Másik: kb 20 dologtól is lehet a gyengeség. Az a baj, hogy a 2.5 TDI-nek gyárilag is szar a karakterisztikája, olyan, hogy 2000-ig nem csinál semmit, 2000-ről 3000-ig na végre történik valami érzés, 3000 felett halál.

Mára szerintem nincs 2.5 TDI, amelyik tudja a gyári lóerőt. Tapasztalt AUdisok, VW-sek szokták mondani (én is), hogy egy 1.9-es 110 lovas TDI-vel körbeautózol egy 2.5 TDI-t. Annyira összetett ez a kezdetleges V6-os turbódízel motor az Audinál, hogy ember legyen a talpán, aki ismét kihozza belőle a gyári lovakat.

Turbócsöveket, EGR-t, és magát a turbót azért nézzétek át.

2018. okt. 20. 20:51
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!