Tuning Outlander=stock Evo?
Mindig is egy evo volt az álmom,de egyenlőre lemondtam róla pedig megvan a pénz rá.
Evolander-nek is hívják őket amiről írok lentebb.
Azon gondolkodtam hogy egy Evo árán venni kellene egy 1 gen. Összkerekes Outlander-t Turbo és egyéb huncutságot hozzá és kereken 300 esetleg 320 lóerőre,de az már lehet nagyon ki lenne hegyezve ,mivel nem hiszem hogy a motor belső alkatrészeit is szeretném erősebbre cserélni.
Tehát kereken 300 lóerővel lehetne egy motorilag gyári evo gyorsulást produkálni,és egyúttal rendbe lennék terepen is,igaz bekajálná a 15-20 litert,de az evo ára még mindig fedezi az üzemanyag költséget egy darabig,tudom nem így kell gondolkozni erről,de most mit csináljak,örülni akarok egy kicsit,így elleszek terepen is legalább.
Szerintetek kivitelezhető lenne?300 lóhoz kell
majd erősített dugattyú,hajtókarok stb.?Semmi feltűnést nem akarok kelteni külsőleg se,ezeket az autókat sleeper-nek szokták hívni,igazából ilyen eldugottan akarok lenni,persze a turbó hangja,meg a kipufogóból áradó hang ugyanúgy lefog leplezni.
Addig olvastam, hogy turbó meg minden, de a motorbelső marad gyári...
Irgalmatlan baromság, utólagos ráaggatott turbót az életbe nem papírozod ilyen hozzáállással, és ilyen építéssel borítékolható, hogy egy üzemórás szir-szar lesz az eredmény.
Ott a pénz az EVO-ra, akkor azt kell venni és kész. Nem kell félni a rendőrtől, ha annyid van, hogy normális állapotút vegyél akkor nem is egy tákolt üzemórás romhalmazod lesz.
Másik oldalról meg... Most komolyan egy értelmetlen terepjárót még értelmetlenebbé tenni? Hiába a 300 lóerő, a magas, batár döggel semmire nem mész, nem lesz normális úttartása
"Irgalmatlan baromság, utólagos ráaggatott turbót az életbe nem papírozod"
Ez az Outlander gyárilag turbós, tehát ez nem egy "utólagos ráaggatott".
Én is szemeztem régebben egy ilyennel, 50párezer km volt benne, de végül elvetettem. Jó kis hobbi-autó lenne, de nekem eszem ágában sem lenne hozzápiszkálni a motorhoz, igyekeznék minél jobban gyári állapotúnak megtartani.
"Ez az Outlander gyárilag turbós"
Ezt nem tudtam, ennyire nem ástam bele magam. De sokat nem változtat. 300 lóerő nem lesz egy mezei nagyobb turbótól, akárhogy nézem az a legnagyobb motorral is 50% teljesítménynövelés, ha meg akkorát rak rá, akkor édes kevés lesz az egy turbó, lehet végigmenni a főtengely, hajtókar, dugattyú, hengerfej, szívós és kipufogó, váltó témán, ahogy egyesével hullanak szét.
Így van, ehhez egy komplett motor-átépítés lenne szükséges, akkor pedig már valóban jobban megérné egy EVO.
Bár, ha tisztességesen meg lenne csinálva, az azért nagy királyság lenne. :-)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!