Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ez normális viselkedés Budapes...

Ez normális viselkedés Budapesten, amikor pályamatricát szeretnék venni a hazaútra?

Figyelt kérdés

Még tavaly történt, pár héttel ezelőtt, hogy hazafelé indultam a szüleimhez, és megálltam a Nissan Primera-mal az OMV kúton tankolni és matricát venni a Debreceni útra.


A kasszában csigalassú hölgy, a másik kasszában rágózó, semmit nem csináló másik "hölgy". Az előttem álló vásárló elment, gondoltam beállok a helyére, és közlöm a hölggyel, hogy az 1-es kúton tankoltam 15 ezerért.


_Jónapont kívánok, az egyes kúton tankoltam 15.000 Huf-ért, szeretnék fizetni és….


-NEM VESZI ÉSZRE, HOGY AZ ÚRRAL MÉG NEM VÉGEZTEM?


Ordít rám, mire én: De hát elment.


-NEM ELMENT, HANEM CSAK KIMENT VALAMIÉRT.


Oké, gondolom ez buggyant, átmegyek a másik kasszáshoz, aki közli velem, hogy ő nála ugyan nem lehet fizetni és hagyjam békén, ezt persze egy szó nélkül, a fejét himbálja, mikor megkérdezem, hogy fizethetek e, majd tekintetét gyorsan más irányba tereli, elkerüli a szemkontaktust…


Végre kiszolgálja az urat az előző, kicsit sem szimpatikus szőke önérzetes hölgy, mire én következem és újra elmondom a szövegem, most hozzáteszem, hogy pályamatricát is szeretnék a kint álló Nissan prímérára. Kinéz, és megkérdezi. Személygépkocsira?


Én is ideges voltam, bevallom és kimutattam az ablakon, rámutattam az autóra és közöltem vele, hogy: Nézze, ott áll kinn!


Na erre elborult az elméje és nem törődvén, hogy tetülassú és a hátam mögött már 3 ember röhög a szituáción, kifaka.


-Na akkor itt álljunk meg és kezdjük előröl! Velem, így nem beszél! Mi az hogy ott áll kint??!!


Kérdi tőlem támadólag.


Én köpni nyelni nem tudok, megkérdezem, kifizethetem a rohadt tankolásomat, vagy sem?


-Nem amíg bocsánatot nem kér….


Ezt mind olyan lekezelően, mintha én lennék a diákja, ő a legútáltabb tanárnő. Lelkébe gázoltam a kutasnak hogy rámertem mutatni az autómra….


Mondtam neki, hogy bocsánat, ha a lelkébe gázoltam, de szeretném végre kifizetni a tankolást, matruica nem is kell csak hagyjon már elmenni. Nagy nehezen kiszolgált, hátam mögött lévő ember végigröhögte, az utána hömpölygő sor már nem volt ennyire boldog….



A kérdésem:


Ez megszokott jelent Budapesten? Vagy csak én fogtam ki a legönérzetesebb 30-as pultost?


2019. jan. 1. 21:26
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
90%
Nyilván nem megszokott.
2019. jan. 1. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
95%

Bunkó volt, de te is.


Ő azt nem tudhatja, hogy a forgalmi szerint személy- vagy teherautó. Csak mert másmilyen matrica kell rá.

A rendszámot is lehet, hogy nehezen olvassa el. Ha rossz matricát adott volna, akkor te lennél a legjobban felháborodva.


Nem hiszem, hogy nagy erőfeszítés lett volna azt mondani, hogy személyautó és ABC-123 a rendszáma.

2019. jan. 1. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 A kérdező kommentje:
Nem, nem voltam bunkó.
2019. jan. 1. 21:37
 4/11 anonim ***** válasza:
69%

Első gondolatom az volt, hogy lehet ráférne a kérdezőre egy pszichiátriai kezelés, ha egy ennyire lényegtelen élethelyzet ekkora ideg összeroppanást okozott nála, hogy hetekkel később is ezen jár az agya.


Amúgy a helyzetből ítélve:

Van füled, hallod, hogy az előtted álló még visszajön.

Van szemed, látod, hogy a másik kassza zárva van.

Van szád, normális emberként képes lehetsz közölni, mit is kérsz pontosan.

2019. jan. 1. 21:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:

Amúgy a helyzetből ítélve:

Van füled, hallod, hogy az előtted álló még visszajön.

/Nem mondott semmit, vagy ha igen, akkor suttogta, mert nem lehetett hallani. Mellesleg akkor sem beszélünk így a másikkal, pláne ha az egy vevő, mivel a haladó marketing szemlélet miatt amúgy is a vevőnek van mindig igaza./

Van szemed, látod, hogy a másik kassza zárva van.


/Nem volt zárva! Legalább is kiírva nem volt, kassza lezárva nem volt!/

Van szád, normális emberként képes lehetsz közölni, mit is kérsz pontosan.

/Pontosan azt tettem. /

2019. jan. 1. 21:57
 6/11 anonim ***** válasza:
95%

De egyébként ez megint ilyen sztorizgatós kamukérdés.


Mert nyilván te sem gondolod komolyan, hogyha találkoztál egy idiótával, akkor egy 2 milliós városban mindenki idióta. Neked csak kellett egy indok, hogy kiírhasd magadból ezt a szörnyű traumát.

2019. jan. 1. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
33%

83%, te meg csak szimplán egy frusztrált sggfej vagy.


Velem Gyöngyösön a Mobil Petrolnál van rendszeresen ilyen, van ott egy szőke kiscsaj, de már az első pillanattól kezdve olyan tahó módon szolgál ki, kb mintha kiírtottam volna az egész családját.

A pénzt nem a kezembe adja, hanem ledobja a pultra, nem köszön, és iszonyat utálat, gyűlölet van benne, ha rámnéz.

Kiváncsi lennék, mással is ezt csinálja-e.

A többi pénztáros nem ilyen, csak ez az egy.

Lehet, hasonlítok az apjára, aki ugráltatja, vagy nem tudom.

2019. jan. 1. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
50%
és simán lehet, hogy a kasszás lányka vidéki...szóval ez nem pesti vagy vidéki dolog.
2019. jan. 1. 22:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 anonim ***** válasza:
100%
Tipikus két hülye találkozik eset, semmi köze pesthez...
2019. jan. 1. 22:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/11 anonim ***** válasza:
100%

1. Tény:

Sajnos sok bunkó, barátságtalan munkatárssal találkozom benzinkutakon, boltokban meg kb. mindenhol és sajnos az az érzésem, hogy egyre többel. Esetedben is ez történt.


2. Tény:

A benzinkutas számára az autód típusa teljesen irreleváns, simán lehet, hogy fogalma sincs milyen autó az a Nissan Primera. Amit mondanod kell: mennyi időre (10 napos, havi stb.), milyen kategória (motor, személyautó, teherautó) és mikortól (esetedben "mai naptól") kész matricát meg persze, hogy mi a rendszám. Ennyi.

2019. jan. 1. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!