Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Melyik kocsi meg bízhatóbb...

Melyik kocsi meg bízhatóbb BMW 530d vagy Audi A6 allroad quattro 2.5 tdi/3. 0tdi?

Figyelt kérdés
a 2 kocsi között variálok tisztában vagyok vele melyik mit tud a 2.5ről hallottam egyet s mást jót is rosszat is 50 50%. A lényeg az számomra hogy egy dinamikus kombira lenne szükségem nagy távokat utazok legfőképpen autópályán számomra egy két típus ami most így szóba jöhet. sokan mondják hogy a BMW nagy szerviz igényű bár talán még is abba a sima adagolós dizelbe jobban hinnék. ti meilyiket választanátok a helyemben ?

2019. jan. 4. 09:16
1 2
 1/16 anonim ***** válasza:
Csak a 3.0 TDI
2019. jan. 4. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/16 anonim ***** válasza:
74%
Vedd meg mindkettőt. Amíg a tds szervizben van hengerfej gátszakadással, addig a v6 tdi-t csodálhatod az út szélén lerobbanva a csodálatos VP44-es adagoló miatt.
2019. jan. 4. 09:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/16 anonim ***** válasza:
81%
Egyiket sem azért veszik, mert : csak tankolás és évente egy olajcsere és helo.
2019. jan. 4. 09:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/16 A kérdező kommentje:
én ezzel tisztában vagyok hogy egyiket sem Suzuki és nem szenved Toyota szindrómában csak melyiket érdemesebb meg venni tehát adott 2 kocsi mindegyik másfél milla körül szép állapotban van szervizelve stb. és mind2 200-300 e km körül mozog.
2019. jan. 4. 09:37
 5/16 anonim ***** válasza:
100%

Melyik évjáratra gondolsz?

Egyik 530d sem volt adagolós. Az az 525 td és 525 tds de azokon reped a hengerfej és az adagolója is egy hulladék. Egy 530d már jó, azokkal nem szokott különösebb gond lenni. Ezek már cr motorok.

Audinál a 2.5 v6 tdi megint csak felejtős. Ezeknél a vezérműtengelyek kopnak el, mert nem kapnak elég olajat és az adagolójuk ezeknek is problémás. Az újabb 2.7 és 3.0 már jó motorok. Vezérműlánc szettet érdemes rajtuk cserélni vásárlás után, (BMW-n is). Ez 300-400 ezer Forint kb.

Audiból biztos hogy nem vennék allroad quattrot. A légrugós futóműre vagyonokat el lehet költeni. Az automata váltó is felejtős mindkét márkánál. Új korában jó volt, de mostanra lutri. A felújításuk pedig fél milliós tétel szokott lenni.


Egy sima, mezei 2.7 vagy 3.0 tdi quattro-t vennék kézi váltóval.

2019. jan. 4. 09:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/16 A kérdező kommentje:
jaa és a BMW nem TDS hanem sima D azt oda is irtam a 2.5 szokott TDS lenni de abból is van D
2019. jan. 4. 09:39
 7/16 anonim ***** válasza:
Másfél milla korul akkor vegyel ilyet ha kb 3at azansz autora vagy inkabb 4 et, másfél milláért ugyanis bontószokevényed lssz
2019. jan. 4. 09:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/16 A kérdező kommentje:

"Másfél milla korul akkor vegyel ilyet ha kb 3at azansz autóra vagy inkabb 4 et, másfél milláért ugyanis bontószokevényed lesz"

ne haragudj szerintem nem hinném hogy ha másfél milláért olyan kocsit vennék amit épp hogy a bontóból mentek meg. olyan jó néha hogy olyanok tudnak néha válaszolni akik alatt több milliós kocsi van és számukra egy akár egy 10 éves kocsi már egy szar .

2019. jan. 4. 09:53
 9/16 A kérdező kommentje:

ez pl. nem úgy tűnik mint ha utba lenne a bontóba

[link]

2019. jan. 4. 09:55
 10/16 anonim ***** válasza:
Legkevesebb rosszat a 3.0TDI-ről lehet hallani. De nem csak a motorokkal lehet beszaladni az erdőbe. Az Allroad tartogathat ilyen meglepetéseket bőven, pl. légrugó vagy váltó.
2019. jan. 4. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!