Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » HONDA CIVIC TUNING TANÁCSOK?...

HONDA CIVIC TUNING TANÁCSOK? (700le)

Figyelt kérdés

Adott egy Honda civic 1.4 1999 es évjárat .A cél tuningolni,de nem ilyen alap hanem a kötelező 700 lóerő.(tudom hogy első kerékre sok de megvan a feeling)A terv a K20 as blokk felhúzás és beépítés.Az autó a legapróbb csavarig át lenne építve

Miket és hol érdemes venni pontosan(japán? esetleg anglia?)

Ja és persze érdekel hogy Magyarországon hogyan lehetne lepapírozni egy ilyen szörnyeteget ha kész lenne.

Pénz nem számít.Fogyasztás szintúgy nem érdekel.

Építő jellegű válaszokat szeretnék látni okos bal*aszok és hozzá nem értők kiméljenek.Köszhelo


2019. márc. 20. 22:24
1 2
 1/14 A kérdező kommentje:

[link]

Ilyesmire gondolok

2019. márc. 20. 22:29
 2/14 Boti1998 válasza:
19%
Kösziii
2019. márc. 20. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:
55%
Ez de rossz probalkozas volt.
2019. márc. 20. 22:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
33%

unalmas és gáz.

Viszont ez olyan mint a napisz*r

2019. márc. 20. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 anonim ***** válasza:
70%

2 literes alap motort felejtsd el. Ha össze is jönne (2.5-3 báros turbónyomás minimum kellene hozzá), annyira üzemórás lenne a gép, hogy értelmesen sosem lehetne kihasználni, a turbónyomás felépülése után nem is órákban, hanem inkább percekben kellene mérni az üzemidőt (már ha egyáltalán bírná a motor). Nézd meg hogy versenykörülmények között miből hoznak ki 700 Le-t. 3 literes motor alatt felejtős a dolog, főleg ha utcán is szeretnéd használni (ahol nem árt ha 6-7 ezres fordulatszám alatt is van egy kis ereje a motornak).

"(tudom hogy első kerékre sok de megvan a feeling)" Nem, nincs. Vezettem már 450 Le körüli elsőkerekes autót, 225-ös gumikkal még 170-nél is elpörgette a kerekeit, gyakorlatilag már ezt a teljesítményt sem lehet kiautózni elsőkerékkel. Igazából legális egy ilyen autó sosem lesz (kivéve Sport-rendszámmal, de azzal meg csak indokoltan és bejegyezve lehet utcán közlekedni), akkor meg már igazán meg lehetne csinálni akár hátsó, akár összkerekesre azt a Civic-et. (Megoldható, csak macerás.) Szerintem felejtsd el az elsőkerékmeghajtást ekkor teljesítmény mellett (meg amúgy is).

2019. márc. 20. 22:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/14 anonim ***** válasza:
72%
Csak 700? Annyiért nem erdemes nekikezdeni
2019. márc. 20. 23:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 anonim ***** válasza:
Apró szépséghiba, hogy az SP rendszámhoz bukócső is kell. Homológ. Szerintem a kaszni sem bírja a terhelést, az is erősíteni kell. Sőt, nagyjából egy csavar sem lehet benne az eredeti. Ezt a teljesítményt nem bírja semmi, ez a DRAG kategória. Soha nem lesz itthon lepapírozva, ez biztos.
2019. márc. 21. 01:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 anonim ***** válasza:

Hehe...😁

Csigatészta lenne a féltengelyekből tesó.

2019. márc. 21. 02:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:
74%

Ha már azt le tudod írni rendesen, hogy Magyarország, akkor add már meg a tiszteletet Japánnak és Angliának (nagybetűvel, tulajdonnév) is, hogy nagybetűvel írod ki őket, főleg úgy, hogy egy japán (kisbetűvel, melléknév)autó tulajdonosa vagy. Elvileg...

Ja, és írod, hogy hozzáértők kíméljenek. Szerintem velük hamarabb szót értesz, mert ők legalább hasonszőrűek veled. Hidd el, egy profi építő szóba sem állna veled.

2019. márc. 21. 05:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 A kérdező kommentje:
Utólsónak üzenem hogy meg kéne tanulni olvasni.Hozzá NEM értők kiméljenek.
2019. márc. 21. 07:52
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!