Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Ennyire nem fejlődött semmit...

Ennyire nem fejlődött semmit az autók biztonsága?

Figyelt kérdés

Ez is ugyanakkora kamu mint a karosanyag kibocsatas? Full szintetikus tesztekre vannak kihegyezve, par centivel mashogy torve mar semmit nem vedenek. Semmit nem csokken a halalos aldozatok szama, varosban 50es tempo mellett is halnak meg emberek autobalesetben, ez valami dobbenetes szamomra. De ez a mai eset, hogy egy ennyire osszetorott jarmuben is legyen egy halalos aldozat: [link]

Tudom hogy a fizika, de ezen tényleg nem lehetne javítani?



2019. ápr. 24. 21:42
1 2 3
 1/25 anonim ***** válasza:
82%
Ez egy húzd meg - ereszd meg játék. A saját biztonságodat csak mások rovására lehetne növelni. Több és merevebb anyag kellene az autókba, hogy téged megvédjen, de akkor megölöd azt akivel ütköztél, az energiáknak el kell nyelődniük és ha a te karosszériád kevésbé deformálódik, annál jobban fog deformálódni a másik. Ezen kívül a plusz beépített anyag, mervités az egyben plusz súly is, nagyobb lendület, több energia amit ütközéskor el kell nyelni, azaz végeredményben nem csináltál semmit. Illetve mégis, a nagyobb súly miatt a megnövekvő fogyasztáson keresztül nagyobb károsanyag kibocsátást. Ez sem cél. Szóval elég összetett játék ez, és valószínűleg ennyit lehet belőle kihozni úgy hogy mindeki nyerjen vele valamit.
2019. ápr. 24. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/25 anonim ***** válasza:
Javítani lehetne, csak akkor nem 4-5 millióért dobálnák az autókat, hanem 40-50-ért, vagy többért. Ráadásul az emberi felelőtlenség és balszerencsés helyzetek ellen semmi nem véd.
2019. ápr. 24. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/25 Koplárovics Béci ***** válasza:
92%
Magyarországon az autók átlagéletkora kb 13 év, ráadásul inkább az alsóbb kategóriás autókat veszik az emberek. A képen a "kocsi" szerintem egy 2000-es évek eleji Ford Mondeo, tehát bő 15 éves (viszont egy akkori mércével masszív, biztonságos, nagy autó). Nem tudjuk, hogy úgymond mennyire voltak kihasználva az aktív és passzív biztonsági elemek, azaz pl nem volt-e már eldurranva a légzsák korábban, és/vagy be volt-e kötve az, aki meghalt. Illetve azt sem, hogy pl nem a kisteherautóban utazott-e a halott (és pl ott nem volt bekötve). Azt sem tudjuk, hogy hogy történt a baleset.
2019. ápr. 24. 22:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/25 anonim ***** válasza:
92%
A modern autók rendkivül biztonságosak.
2019. ápr. 24. 22:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/25 anonim ***** válasza:
41%

#3:

[link]


"Az autó utasa a baleset során olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy a helyszínen életét vesztette, a sofőr ellátását a mentőszolgálat munkatársai megkezdték."

2019. ápr. 24. 22:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/25 anonim ***** válasza:
100%

Ez a Ford Mondeo ez 2001-ben mutatkozott be, gyakorlatilag 20 éves fejlesztés.


A kocsinak ez az oldala valóban nem tört össze, de lehet a másik oldalán bement a furgon és annak a hátsó kereke épp az utas ölében van. Ha a szélvédőn beugrik a szembejövő teherautóról egy szál 12-es betonacél és átszúrja a fejed akkor a kocsi semennyire nem törik össze és mégis meghalsz...


Nagyon rossz kiindulási alapból vezettél le téves következtetést.

2019. ápr. 24. 22:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/25 anonim ***** válasza:

"Full szintetikus tesztekre vannak kihegyezve, par centivel mashogy torve mar semmit nem vedenek."

A tesztek a baleseti statisztikák alapján vannak kidolgozva. Ahol a statisztika szerint a legvalószínűbb a törés, azokat a pontokat kell jól megcsinálni. Hogy pár centivel arrébb törik, mint az atom az senkit nem érdekel, mert statisztikailag elhanyagolható az a része a kaszninak, nem valószínű, hogy pont ott fog törni. Gondolom te sem akarsz egy páncélautóban ülni 10x-es fogyasztással, mert csak így lehetne megvalósítani, hogy a kaszni mindenhol védjen. Egyébként azon lehetne vitatkozni, hogy melyik teszt a legjobb, mert ugye minden teszt másféle adatbázisból és másféle módszerrel állítja elő a statisztikai adatokat, amiket alapul vesznek.

2019. ápr. 25. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/25 anonim ***** válasza:

Az autó utasa....semmit nem lehet tudni a személyéről, de jópár balesetet, sérülést láttam már sajnos, és a nők rendkívül ki vannak téve ezeknek a baleseteknek. Kis 50 kilós csaj olyan sérüléseket tud szerezni egy egyszerűbb balesetnél is, hogy horror látni. :(

Nem kívánom senkinek a látványt. :(

2019. ápr. 25. 04:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/25 anonim ***** válasza:

[link]


Ez egy másik baleset, egy új modell volt az "alany". Nézd meg, kíváncsi vagyok, utána is azt mondod-e, hogy nem fejlődött semmit a biztonság. :-)

2019. ápr. 25. 06:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/25 anonim ***** válasza:

"De ez a mai eset, hogy egy ennyire osszetorott jarmuben is legyen egy halalos aldozat:"


Csak mellékesen ha kinagyítod a képet, akkor látszik, hogy félig be van gyűrődve a kisteher alá az autó és a jobb oldala rommá van törve.

2019. ápr. 25. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!