Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Simson gyűrű csere után kis...

Simson gyűrű csere után kis kompresszió és sebességcsökkenés. Mi a probléma?

Figyelt kérdés

adott egy simson s51-b, aminek a végsebessége 60km/h környékén volt, elég jól húzott, de szétkaptam a blokkot és kicseréltem a gyűrűket. 38,23mm a dugó és 38,25mm a gyűrűk. ez után a kompresszió kisebb lett és a végsebesség lecsökkent 50km/h-ra és nem is húz olyan jól. Igen, fúrni kellett volna, de fúrás nélkül, új gyűrűvel nem nagyobbnak kéne lennie a kompressziónak? illetve elég keservesen húz. javaslat?


a másik probléma, hogy szétszedtem a karbit kitakarítani és utána kicsit nehezebben sikerült az alapjáratot beállítani, de sikerült, viszont falsot szív, ez biztos, mert koppra betekert levegőcsavar mellett sem fullad le. a tisztítás előtt lefulladt koppra tekert csavar mellett. szétszedtem megint kitisztítani, de továbbra is falsot szív. hogy küszöböljem ezt ki?



2019. jún. 5. 16:36
 1/5 anonim ***** válasza:
66%

Minek nyúlsz hozzá ha semmi közöd a műszaki dolgokhoz.

Ha egy kicsit oválisra van kopva a blokk , akkor a teljesen kerek , szabályos gyűrűvel csak rosszabb lehet.

A karbit is elba..tad.

2019. jún. 5. 18:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Jól ment , jól húzott erre te szét szeded és megmókolod.

Mint ahogy az első írja, rosszabb az újgyűrűvel.

2019. jún. 5. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Tisztelt Kérdező!

Előttem válaszolók pontos leírást adtak arról, hogy a dugattyú gyűrűt csak úgy cserélhet, ha túl méretre fúratja a hengert, és dugattyút és gyűrűből is a felfúrt hengernek megfelelőt tesz a motorba. Fontos, hogy a henger palástot és a dugattyút kevés 2t olajjal szerelje össze, mert az első indításnál nem lesz kenése és kárt okoz a motorban.

Valóban ha csak gyűrűt tesz egy kopott motorba az ovális palást és a gyűrű között elszökik a kompresszió.

Karburátorra térjünk ki!

A szívócsonk és a karburátor között szükséges bakelit és papír tömítést is elhelyezni. A bakelit tömítés szerepe az, hogy hőszigetelő szerepet töltsön be a henger és a karburátor között, míg a papír tömítés szerepe, hogy ne tudjon falsot szívni a motor a szívócsonknál!

Ha a karburátor rögzítő csavarjait túlságosan meghúzzák, akkor deformálódhat a rögzítőpont és a motor falsot szívhat!

Ha a henger leszerelése után kezdett a motor fals-ot szívni, akkor a hengertalp tömítést is érdemes ellenőrizni!

remélem tudtam segíteni.

2019. jún. 6. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:
Az első kettőnek "köszönöm" a megerősítést, bár érdemlegeset nem nagyon szóltak hozzá. Köszönöm a harmadiknak a korrekt választ. Valószínűleg a túlhúzott csavar lehet a probléma, mert tömítés az van rajta most is. Egyébként a karbi tisztítása után valamivel javult a helyzet
2019. jún. 6. 14:56
 5/5 anonim ***** válasza:

Az miért nem érdemleges szerinted?

Konkrétan le lett írva hogy mi a probléma és mit rontottál el.

2019. jún. 7. 08:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!