Kezdőoldal » Közlekedés » Autók, motorok » Tárcsafékes féknél fékbetét...

Tárcsafékes féknél fékbetét cserekor vissza tudom-e nyomni úgy a fékhengert, hogy ne kelljen légteleníteni? Tehát ugye az új vastagabb és nem fér be, ehhez vissza kellene nyomni a dugattyút. Fel kell-e engednem a légtelenítő csavart?

Figyelt kérdés
2019. jún. 6. 15:06
 1/9 anonim válasza:
0%

Visszatudod deprobald meg adugot kívül lepuconlni

Nekerüljön kösz a karmantyuhoz és ajánlatos meglazitani alegteoenitot nehogy berohadjon persze pontos szerszám nak

Egy pillanatra aztán vissza

2019. jún. 6. 15:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 A kérdező kommentje:
A légtelenítőt csak átmozgatni, hogy ne rohadjon be maga a légtelenítő menete?
2019. jún. 6. 15:27
 3/9 anonim válasza:
0%

Visszatudod deprobald meg adugot kívül lepuconlni

Nekerüljön kösz a karmantyuhoz és ajánlatos meglazitani alegteoenitot nehogy berohadjon persze pontos szerszám nak

Egy pillanatra aztán vissza

2019. jún. 6. 16:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim válasza:
0%
Igen de közben ne mozgásd a dugattyú T vagy a pedalt illetve ha motor akkor afekkart
2019. jún. 6. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Vissza tudod nyomni, nem kell légteleníteni.
2019. jún. 6. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Ha van fékbetét visszanyomó/visszahajtó készleted akkor nem kell a légtelenítővel szenvedni. Ha nincs, akkor... :D
2019. jún. 6. 17:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Nem kell felengedni a légtelenítőt.Visszanyomható.A munkahenger tisztítást a porvédővel rajta csináld.Ez után porvédő le,majd munkahengert kinyomni érzéssel fékbetétek nélkül,hogy még ne jöjjön ki a helyéről és sűrített levegővel kifújni.Visszanyomáskor figyelni a féktartályt,hogy ne folyjon ki a folyadék .Ha kell leveszel belőle,mert megmarja a fényezést.Ilyenkor a kinyomás előtt a tárcsa és a munkahenger közé tenni kell egy 4-5mm vastag lapos acélt és ehez nyomni,hogy ezzel visszatudd nyomni,mint egy rövid pajszerrel.Ha nem úszónyerges,akkor mindkét oldali munkahenger alá kell egyszerre.A leg egyszerűbb,ha van aki nyomkodja a fékpedált ki és te vissza a lapos acéllal.Közben meg befújod a járatott munkahengert pl WD40-nel.Itt a porvédők alá nem teszünk rézpasztát.Ha úszónyerges,akkor a csúszkáját is ki kell takarítani a kosztól és a felső porvédős csapot is könnyedén járóvá tenni és bekenni rézpasztával mind kettőt.A porvédőket vissza,ha kinyúltak,akkor fontos a csere.Én minden esetben megveszem előre és cserélem,mert filléres tétel és összerakás közben után ne ezért álljon a munka.

Ez után alaposan,de alaposan letisztítani a tárcsákat féktisztítóval és ez után mehetnek a helyükre a betétek,majd óvatosan kinyomni a hengereket még nem nyomódnak a tárcsához.A betétek külsejére kenhetsz nagyon vékonyan rézpasztát.Ha nem vagy biztos magadban,akkor hagyd,de ha elkezded,akkor inkább fényképezz fázisonként.

2019. jún. 6. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat. Tárcsát is szeretném szabályoztatni ha még kiadja, mert vason járt már. Vagy vegyek újat?
2019. jún. 6. 18:45
 9/9 anonim ***** válasza:

Ha elfogadsz egy tanácsot, ne javíts féket !

Láthatólag halvány fogalmad nincs, mit hogyan kéne, nem csak a saját életed, hanem másoké is múlhat egy rosszul összerakott féken.

2019. jún. 7. 10:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!