Városok melletti autópálya szakaszokat miért nem teszik ingyenessé?
Ennyi erővel az M7 egész déli parti szakasza ingyenes kéne, hogy legyen.eg akkor már a Bp-Nalatonnközti is, hogy ne a 7-esen járjanak a fillérbszók.
Évi 5000 Ft egy somogyi matrica, és elkerülheted a dugót.
Szerintem pont a Balaton déli part a rossz példa, nem azért van dugó, mert fizetős a pálya, hanem mert az ország legnagyobb üdőlőövezete.
Egyébként még a nagyobb városok mellett sem igazán érdemes. Pl. nézd meg Győrt. Akkorát kerül a pálya, hogy akinek nem éri meg kerülni, annak akkor sem érné meg, ha ingyenes lenne. A tranzit meg eleve kerülni mert odáig is fizetős szakaszon jut el.
#6
Oké, de ha te mondjuk csak a főváros közelében mászkálsz egész évben, az Ausztriában 33 ezer forint, Magyarországon meg 5200, ennél pedig a svájci is drágább.
#8: Annál gyakoribb, hogy 2-3 megyében jár csak az ember, az éves 10-15k még mindig kevesebb, mint az éves matrica.
Sok mindennel nem értek egyet a közlekedéspolitikában, de a megyei matrica egy olyan apróság, ami szerintem a többségnek hasznos, akinek pedig nem megfelelő, mert túl nagy vagy túl kicsi területet jár be rendszeresen, azt nem érte hátrány a bevezetésével.
9: nem azt mondom, hogy hátrány, hanem azt, hogy az éves országos drága.
Vagy pl ha Pécsről fel akarok menni Pestre meg vissza, akkor rögtön ki kell fizetni a 10 naposat, az se olcsó.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!