Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » A MÁV és GyeSev miért nem...

A MÁV és GyeSev miért nem közlekedtet hálókocsis belföldi vonatokat?

Figyelt kérdés

2022. febr. 8. 22:37
 1/8 anonim ***** válasza:
83%
Mert annyit azért nem késnek a vonatok, hogy ott kelljen éjszakázni. Átlag utas meg maximum 3-4 órát tölt a vonaton.
2022. febr. 8. 22:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
84%
Mire elalszol, megérkezik a vonat a célállomásra.
2022. febr. 8. 22:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
86%
Mert nincs rá semmi logikus érv amiért kéne közlekedtetni.
2022. febr. 8. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
85%

Ekkora országban? Honnan? Hova?

Barcs-Záhony? Vagy hova? :D

2022. febr. 8. 23:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
74%
Ahhoz, hogy éjszaka értelmesen pihenni tudjanak az utasok, kell legalább 6 órányi menetidő. Ezt legfeljebb olyan vidéki városok között tudod megoldani, amelyek egymás közötti forgalma elenyésző , továbbá a köztes állomások közötti éjszakai forgalom sem jelentős.
2022. febr. 9. 06:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
66%

Miért a lepontozás?

Tényleg a Nagykanizsa-Záhony lenne kb az egyetlen ahova lenne értelme az idő hosszúsága miatt. Vagy Sátoraljaújhely - Barcs.... de ilyen helyeken meg nincs akkor autasforgalom, hogy egyetlen kocsit is érdemes lenne közlekedtetni..... Ekkora országban nincs semmi értelme belföldi éjszakai vonatokat közlekedtetni. Akkoriban amikor mégvoltak a postavonatok, akkor hozzácseptak mindig 1-2 személykocsit is és meg voltak hirdetve a menetrendben és általában tele is voltak. Én is sokat utaztam ilyeneken. De mondjuk egy Budapest - Dombóvár távot letolt a posta vonat alig 2 óra alatt. Azt állva is kibírja az ember, nem kell hozzá hálókocsi. Volt hogy már csak a mozdonyra frtem fel és ott álltunk vagy 10-en a hátsó vezetőálláson :D De szíp idő vótak!

2022. febr. 9. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
56%
Magyarország településszerkezetéből, Budapest centrumhelyzetéből adódik, hogy nincs olyan nagyváros, amely elérése csak a megállás nélküli vonatutat tekintve ne lehetne elérhető max 4 óra alatt. Szlovákiában mondjuk van valamennyi értelme, ahol Pozsony és Kassa, két egyformán jelentős város közvetlen összeköttetésésre van utasigény, és ahol ez a vonatút a vasúti pálya vezetése miatt is közel 5 óra. De a szomszédban is az jellemző, hogy az éjszakai vonatok legalább egy másik ország távolabbi pontjával teremtenek összeköttetést pl. Decín- Homonna EN vonatok. Ilyesmi van nálunk is, a Hortobágy EC, ami Záhony és Bécs között közlekedik, jellemzően éjszaka. Romániában az éjszakai vonatok főleg nappal indulnak és a pályák rossz állapota miatti sok helyen max 40-50 km/h sebesség miatt érkeznek meg országon belülre éjszaka, de maga a távolság ott sem igényelné az éjszakai vonatokat. A Budapestről Romániába közlekedő vonatok is jellemzően emiatt minősültek éjszakai IC vonatokká (Ister, Muntenia, Corona, Transsylvania, Fogaras stb.). Ilyeneknek egyébként csak európai szinten van értelme nagyvárosok, fővárosok közt. Országos szinten erre legtöbb helyen az IC (más helyeken ICE, TGV, RX, stb) vonatkategóriát találták ki.
2022. febr. 20. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:
73%

Lepontozójóskáknak van ellenvéleménye is, amit kifejtene, hogy mit írtam rosszul, vagy csak simán rossz kedve van, mert holnap hétfő?

-.-

2022. febr. 20. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!