Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Tapasztalatok Wizzair-el...

Asdface kérdése:

Tapasztalatok Wizzair-el kapcsolatosan?

Figyelt kérdés
Brüsszelbe szeretnék repülni és még soha sem repültem, semmilyen formában. Kíváncsi vagyok a tapasztalataitokra.
2011. szept. 8. 12:15
 1/5 anonim ***** válasza:
A földi kiszolgálás a reptereken se nem kiemelkedő, se nem átlagon aluli, gyorsak kedvesek pontosak. A repcsi tiszta, ha valaki behány, hamar kitakarítják és szellőztetik, nincs büdös. A gépek kulturáltak, a személyzet kedves, nem nyomulnak a büfékocsival, de rendesen kiszolgálnak, ha vásárolsz a horror árú portékából. A kisbusz szolgálatuk itthon király, Rómában káosz, ( mondjuk eddig csak ott vettük igénybe külföldön ) A csomaggal jól bánnak nem hagyják el, ha valami történik az nem a repcsin, hanem a helyi kiszolgálószemélyzet hibája, pl. ferihegyi csomagosok... :( Szóval válaszd bátran őket.
2011. szept. 8. 15:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Ja és nem rossz hogy magyarok és magyarul beszélnek. ;)

A ferihegyi földi kiszolgálok összetörték két különböző légitársaságnál is a bőröndöm kerekét. Míg az EasyJet magasról tett a panaszomra a Wizz Air azonal helytállt, és ajánlott saját szervizt, ahol megcsinálták és jobb lett mint újkorában.

2011. szept. 8. 15:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Most repültem életemben először és éppen wizz-el. Minden reptéren jellemzően van 1-2 földi kiszolgáló cég, és minden légitársaság leszerződik valamelyikkel (ha lehet választani). Ferihegy 1-en az egyik (vagy az egyetlen) ilyen kiszolgáló a Celebi. A csomagokat ők rakják be a gépbe és veszik ki onnan nem konkrétan a wizz alkalmazottai. Ettől függetlenül hallomásból úgy tudom, hogy a wizz elég normálisan kezeli az ilyen "csomagügyi" panaszokat, sőt vannak olyan bőrönd cégek, amikre külön jótállásuk is van (viandi talán?).


A wizz-nél a gépen beszélnek magyarul, ami ha nem tudsz semmilyen idegen nyelven, jól jön így elsőként. Igazából a szövegek nagyjából mindig ugyanazok, tehát ha már egyszer hallottad, akkor már majdnem az összeset hallottad :)


Fapados társaság lévén a gépen elég szűk a hely, ténleg olyan mint egy volánbusz, bár sztem még annál is szűkebb, de lehet ez mindegyik fapadnál így van, nemtom. A poggyászméret a wizz-nél elvileg más mint más légitársaságoknál (kisebb) gyakorlatban nem láttam hogy bárkinél is lemérték volna. Wizz-nél nem tudsz helyet választani, csak beszálláskor (vagy elsőbbségi beszállás de ez fizetős és van ahol a "pór néppel" együtt engednek be, tehát hiába fizettél...


Amúgy korrektek, bár nekünk hál istennek nem is volt semmi incidensünk, attól eltekintve hogy a kapitány a kifutó szélénél bejelentette, hogy csöpög a kerozin a törzsnél, úgyhogy türelmünket kérik :) Viszont az jó pont hogy Lufthasna Technik-esekkel szereltetnek, és bennük megbízom.


Visszafele viszont pontos volt a gép.

2011. szept. 8. 21:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

Pont Brüsszelbe utaztam velük, első utam volt repülővel.


Előny hogy magyarul beszélnek.

A fapad az fapad, a stewardesstől pénzért kapsz akármit is.


Ja és nem Brüsszelben tesznek le hanem Charleroi-ban, onnan a reptértől shuttle-bus indul Brüsszelbe ami még egy óra buszozás.

2011. szept. 9. 00:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Nem hosszú távra gondoltam, csak kézi pogyásszal szeretnék menni. :)
2011. szept. 9. 11:02

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!