Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Egyéb kérdések » Mivel lassítják a gépjárműforg...

Mivel lassítják a gépjárműforgalmat Budapesten?

Figyelt kérdés

Tarlós István egy tévéinterjúban azt mondta, szerinte szakmai hiba volt a gépjárműforgalom lassítása a fővárosban, ezért a közlekedési lámpák összehangolásának felgyorsítását kérte. Most akkor ebből jól értem, hogy most úgy vannak összehangolva a lámpák, hogy piroshullámot adjanak és direkt ne lehessen menni? Van ahol nekem is így tűnik a városban (pl. Margit körút), de több helyen meg nem (pl Szentendrei út). Akkor most hogy is van ez? Tényleg van olyan őrült, aki direkt úgy hangoltatta a lámpákat, hogy ne lehessen haladni? És ki volt ez?


[link]



#Tarlós István #közlekedési lámpák
2013. aug. 30. 08:27
 1/6 anonim ***** válasza:
Minden városban úgy hangolják a közlekedést, hogy gyorsabban lehessen kijutni, mint be. Így (is) lehet csökkenteni a forgalmat.
2013. aug. 30. 09:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Mátrix rendszeren térhálós modellekkel hangolják össze a lámpákat. Egyedül Budapesten 80 km/h-ra voltak hangolva a lámpák, most visszavitték a szabályos 50-re.
2013. aug. 30. 10:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
De akkor ezek szerint most megint felemelik?
2013. aug. 30. 12:47
 4/6 anonim ***** válasza:
75%

Ja, egy időben az volt a koncepció, hogy direkt szivatták az autósokat, "mer akkó majd elmegy a kedvük a furikázástú, és átszállnak a metróra vagy a biciglire."

Volt piroshullám az Andrássy úton, volt fontos közlekedési utak lezárása (pl. Nagymező utca, Pozsonyi utca, vagy éppen a Károlyi Mihály utcai aluljáró betömése, sőt, 6-7 évvel ezelőtt egészen komolyan tervbe volt véve a Marx téri felüljáró visszabontása és lámpás, szintbéli kereszteződéssel helyettesítése. Aztán szórakoztak az egyirányúsítással is, ezt úgy hívták "útvesztő project", vagyis direkt úgy forgatták az egyirányúsításokat, hogy a mellékutcákon ne lehessen a főútvonalakkal párhuzamosan haladni, hanem mindig visszakunkorodjon valahogy az autós a kezdőpontjára, meg ott voltak a 30-as övezetezések, fekvőrendőrözések, meg egyéb autóskínzó ötletek kifogyhatatlan tárháza, parkolóhelyek megszüntetése (pl. Múzeum Krt.), a (még be nem vezetett) dugódíj, és más sületlenségek.

No abban azért nem hiszek, hogy Tarlós pont most fog 180-ast csinálni e téren... három évig nem jutott eszébe? Ugyan kérem! Választási év jön... Gyurcsótány még az áfát is leengedte, aztán amikor újraválasztották, visszaemelte. :)

2013. aug. 30. 13:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:
Hát tényleg, és én rá se jöttem, hogy direkt szívatásból csinálják. Dögöljenek meg, ez a véleményem! Ilyen alapon emeljék meg jól az élelmiszerek áfáját is, hogy elmenjen az emberek kedve az evéstől, és akkor biztos nem lesz annyi kövér ember!
2013. aug. 30. 15:57
 6/6 anonim ***** válasza:
Ne félj, meglesz az is.
2013. aug. 30. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!