Szerintetek kijavítják és újra forgalomba állítja az üzemeltető a Hableányt, feltéve ha nem roppant meg a hajógerinc?
Valószínűleg igen. Nem ez lenne az egyetlen hajó amit kiemeltek miután elsüllyedt, majd felújítás és átnevezés után újra használatba vettek. Az ötvenes években a Balatonon felborult és elsüllyedt (és csak a gépész lélekjelenléte miatt fel nem robbant) Pajtás gőzös is még évtizedekig szolgált, miután kijavították, átépítették dízelmotorossá.
A Pajtás még mint II.számú csavargőzös a háború előtt:
És mint Dömsöd, teljesen átépítve:
És nem a Pajtás az egyetlen példa, elég csak türelmesen nézegetni a hajóregisztert.
Őszintén nem tudom...
Én biztos nem tudnék rá fölszállni... nem ismertem senkit, azok közül, akik ott vesztek, de a kislányt az anyukájával megkönnyeztem..
És a kapitány lányát is nagyon -nagyon sajnálom..
Szörnyű ez mindenkinek!!!
Lehet, hogy nem kellene, hogy a későbbiekben emlékeztessék a fájdalomra a rokonokat..
az #1-es jól látja. Soha senki nem utazna rajta. Azontúl 70 éves a hajó...
...és kegyeletsértő is lenne...
#1 és az előző rosszul látja.
Írtam a Pajtást, 22-en haltak meg rajta, mégis többtízezren utaztak rajta a következő évtizedekben.
Számos olyan hajó volt még Magyarországon, ami elsüllyedt, kiemelték, kijavították, átnevezték, és használták.
Amit a kedves utas nem tud, az nem fáj neki.
Nem száll fel rá... pont akkora marhaság, mintha valaki azt mondaná, hogy nem száll fel olyan metróra, villamosra vagy buszra, ami ütött már el embert. Össze kéne szedni hány BKV-s gázolás volt az elmúlt évtizedekben, és kiderülne, hogy rengeteg jármű érintett.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!