Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Mennyire gyakori, hogy valaki...

Mennyire gyakori, hogy valaki kis koccanás miatt egyből rendőrt hív?

Figyelt kérdés
Tehát nem tölti ki közösen a bejelentő lapot, hanem csak azért is köcsögségből hívja a rendőrséget, hogy a vétkes fél esetleg pontokat bukjon vagy valami nagyobb büntetése legyen. Kezdő vezető vagyok, laikus vagyok a témában, de szeretnék az ilyen aljasságokra/kiskapukra felkészülni, hogy naivan sehogy se tudjanak átverni, ha esetleg közúti balesetben én vagyok a vétkes vagy kárt elszenvedett fél. Első sorban a kérdésre tudnátok választ adni? Másodsorban pedig leírnátok egy lista formájában, hogy mik azok a dolgok, amelyekre ilyen esetben mindig figyelni kell, hogy ne verjenek át?

2018. márc. 25. 20:57
 1/7 anonim ***** válasza:
86%

Ha elismeri a hibáját a másik, akkor nem igazán jellemző.

Senki sem fog a rendőrre várakozni, csak azért, hogy kib@sszon a másikkal.

Meg a rendőrök sem nagyon díjazzák, ha a "semmire" hívják ki őket.

2018. márc. 25. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 A kérdező kommentje:

#1: Bár mondjuk a kárbejelentőt sem fél percig tart kitölteni. Főleg ha konfliktus alakul ki. Mennyire gyakori amúgy, hogy verekedés alakul ki egy ilyen szituációban? Őszintén megmondom kezdő jogsisként most kicsit félek a felelősségtől és attól, hogy akármilyen ember megtalálhat az úton (főleg, hogy nem vagyok egy izomJani).

És a kárbejelentő kitöltése hogyan történik? Mire kell figyelni? Ha nincs ott a helyszínen a tulajdonos - akinek a kocsiját meghúztam - akkor elég egy telefonszámot hagynom, hogy ne legyen belőle jogsibevonás?

2018. márc. 25. 21:09
 3/7 anonim ***** válasza:
65%
Ha nem 110% egyértelmű a helyzet akkor érdemes rendőrt hívni. Ugyanis a bejelentőn hiába ismeri el valaki a felelősséget, azt később visszavonhatja.
2018. márc. 25. 23:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
89%