Kezdőoldal » Közlekedés » Közlekedésbiztonság » Az M3-ason miért van állandóan...

Az M3-ason miért van állandóan dugó, ha baleset történik?

Figyelt kérdés
Nem hiszem el, hogy nem lehet megoldást találni a heti többszöri dugóra, ma is majdnem két órán át álltunk az autópályán.
2019. máj. 14. 12:16
 1/8 anonim ***** válasza:
9%
Oda kéne figyelni és nem kéne balesetet okozni. Ez lenne a megoldás. De amíg az emberek részegen és hulla fáradtan is autóba ülnek, ez lesz.
2019. máj. 14. 12:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
44%
Amikor baleset történik, általában a roncsok csökkentik az adott szakasz átbocsátó képességét, ami mondjuk Vásárosnamény magasságában semekkora gondot nem okoz, viszont a főváros közeli, csúcsidőben kapacitáshatáron mozgó szakaszon egy sáv kiesése is hatalmas késéseket okoz. Ráadásul a sűrű forgalomban eleve megnő a balesetek bekövetkeztének valószínűsége. Nyilván nem segit az sem, hogy a 80a vonal felújítása miatt a teljes vasúti szemèlyforgalom és a teherforgalom egy kisebb része is az M3-on zúdul keresztül.
2019. máj. 14. 12:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
37%

Általánosságban:


[link]

2019. máj. 15. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
55%
Előző vagyok, a jobb oldali az érdekes :D
2019. máj. 15. 13:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
Te milyen megoldást javasolsz, hogy a szétrepülő, defektet okozni tudó törmelékek ne okozzanak dugulást? Mindenki repüljön át felettük?
2019. máj. 15. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
100%

A dugó nem forgalomirányítási elégtelenség miatt jön létre.

Ha a (súlyos) baleset mindkét sávot érinti, akkor nyilvánvalóan mindkettőt lezárják a vizsgálat, a roncsok elszállítása, és a takarítás idejére.

Az előző kijáratnál el szokták terelni a forgalmat, általában a 3-asra, sokszor látom, de aki már elhagyta ezt a kijáratot, az így járt. Azt valamiért senkinek nem szokták mondani hivatalos személyek, hogy forduljon meg, és haladjon nyugodtan szembe a forgalommal a kihajtóig.

2019. máj. 16. 10:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
100%

Az M3-as jelenleg Magyarország leghosszabb autópályája, ami már hosszú évekkel ezelőtt elérte teljesítőképességnek határát, úgyhogy Budapesttől legalább Hatvanig, de akár Gyöngyöst is mondhatnám 2x3 sávosra kellene bővíteni leállósávval. Sokszor Hatvanig alig lehet menni 100-110-zel...

Ami problémát okoz:

*rengeteg a román, ukrán ezen a szakaszon és többnyire hulla fáradtak, mert nem hajlandóak tranzitszálláson aludni

*a magyarok közül is sokan igénybe veszik a pályát, akiknek kocsiba nem szabadna ülni nem hogy emelt sebességű szakaszon közlekedni

*a telefonjukat nyomkodják sokan

*nem megfelelő műszaki állapotban lévő kocsik

és még lehetne sorolni...

2019. máj. 16. 14:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:
Egy balesetnél ne a dugó legyen a gond!
2020. febr. 9. 14:59
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!