Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Budapest-Vác-Szob vonalon...

Budapest-Vác-Szob vonalon miért késnek állandóan a vonatok?

Figyelt kérdés

2019. júl. 30. 19:42
 1/5 anonim ***** válasza:
73%
Melyik vonalon nem késnek állandóan?
2019. júl. 30. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Nem tudom, én csak azon járok néha, de akkor is állandóan 40 perc késés kb :D Még jó, hogy diák vagyok, mert egy fillérrel többet nem fizetnék a jegyért.
2019. júl. 30. 19:54
 3/5 anonim ***** válasza:
76%
1-es, azért vannak különbségek az egyes vonalak között. A 70a egy kimondottan csúcsra járatott vonal, gyakorlatilag minden más vonalnál sűrűbb követéssel, igen vegyes járműparkkal, ráadásul átfogó felújítására az elmúlt évtizedekben nem került sor. Így aztán nem csoda, ha sok kis hiba és pontatlansag összeadódik és a vége több csinos késés.
2019. júl. 30. 21:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

miért lett lepontozva a 3-as?...

pl.30a tök rendben van max ha becsúszik a szokásos biztberhiba

a 70esen meg azért is késnek annyit mert a pálya Rákospalota-Újpesig kb.el van rohadva..az egészet újjá kéne építeni legalább a Nyugati bejáratától mert a Nyugati úgysem ma fogják

2019. júl. 31. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Eddig Rákospalota-Újpest miatt késtek, aztán megcsinálták és leomlott a Dömösi átkelésnél a támfal, utána azért késtek.

Aztán néha elromlik a biztosítóberendezés, beszarik a nyugati, vagy lerohadnak a 40 éves mozdonyok. Ráadásul iszonyatosan forgalmas vonal, ha az egyik vonat késik, az magával viheti a többit is.

2019. aug. 3. 22:12
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu