Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha a vonaton első osztályra...

Ha a vonaton első osztályra veszem a jegyet, akkor ott végig működik a konnektor?

Figyelt kérdés

Másodosztályon mindig ki-ki hagyogat. Ez azért fontos, mert regényt írok, a gépem pedig olyan, hogyha nincs folyamatosan áram alatt, azonnal lemerül. Én pedig nem szeretném, hogy esetleg elvesszen, amit a vonaton írtam. Írni pedig csak a gépemen tudok, mert ott tekintem át az eddigieket.

Szóval, ha első osztályon végig tölt a konnektor, akkor holnap arra veszem a jegyet. Ki mit tud erről?



2020. jan. 5. 23:30
 1/6 anonim ***** válasza:
69%
Nekem volt már hogy ki ki hagyott. De nem igazán használtam ott sokat a konnektort. Ugye az a vonat áram ellátásától függ. A másod osztály is kb olyan mint az első osztály, csak ott fixre van helyed, meg mivel drágább nem ül be oda akárki. Ritka hogy másabb lenne a kocsi is mint a másod osztálynál.
2020. jan. 5. 23:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
92%
Ott is kihagy, de ez direkt van. Amikor a vonat átmegy az egyik szakaszból a másikba, egy nagy feszültséglöket keletkezik, ami kinyírná a bedugott eszközöket. Ezt előzi meg egy védelem, ami a szakaszhatáron leold 1-2 percre, így nem sül meg az eszközöd.
2020. jan. 5. 23:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:
ijj, akkor tökmindegy. :/ köszönöm a válaszokat! :)
2020. jan. 5. 23:51
 4/6 anonim ***** válasza:
100%

leegyszerűsítve: az áram a mozdonyból jön. A mozdonyvezetőnek pedig elő van írva, hogy bizonyos helyzetekben - ahogy az előző válaszoló is írta - szakaszhatárokon kapcsolja ki a mozdonyt (és ezzel a kocsikban a légkondit/fűtést és a konnektorokat is)

(A lámpák akummulátorról üzemelnek - egy darabig)


Kb egy 50 km-es szakaszon 1-2-3x történik ez meg.


Szóval az automatikus mentés legyen sűrűre állítva!

2020. jan. 5. 23:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Talán esetleg mondjuk vehetnél egy enyhén jobb gépet, ami bírja pár óráig aksival, és akkor nem lenne ebből probléma.
2020. jan. 6. 01:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 Csicsky ***** válasza:
90%

Ha esetleg érdekel, hogy mit jelent az előző válaszolók által említett szakaszhatár, akkor erről itt írnak:

[link]

Lényegében arról van szó, hogy az áramvezeték több helyről van táplálva és ezért szakaszokra van bontva és mindegyik szakasz csak egy helyről kap áramot. Amikor a vonat átmegy az egyik szakaszból a másikba, akkor egy kis időre nem kap áramot. Majd a következő szakasznál újból kap, de a rákapcsolódás pillanatában egy nagy feszültséglöket keletkezik.

2020. jan. 6. 02:38
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!