Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha rossz bérletet ad ki a máv...

Ha rossz bérletet ad ki a máv jegypénztáros, és ez hetek után derül ki, mert azt mondta, hogy ez a jó bérlet, pedig mégsem, akkor mit lehet csinálni?

Figyelt kérdés
Persze azon kívül mondjuk, hogy újat veszek, mert állították, hogy ez jó, amit kaptam, de most majdnem megbüntettek vele. :(
2020. jan. 22. 19:11
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Azzal már semmit. Veszel újat és jobban figyelsz mit kapsz. Nyilván a számla sincs meg.
2020. jan. 22. 19:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%

"de most majdnem megbüntettek vele"

Akkor ezek szerint csak majdnem rossz a bérlet?

Egyébként számla nélkül semmit. Sőt még számlával sem biztos.

2020. jan. 22. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
A számla mindig megvan. Nem azzal volt a baj, hogy rossz helyig adta volna, hanem hosszú ideje ezzel a típusúval utazok, de csak most találták ki, hogy ez nem jó fajta.
2020. jan. 22. 21:03
 4/9 anonim ***** válasza:

Nálunk ki van rakva ablakra a pénztárnál, hogy reklamációt a pénztártól való távozás után nem fogadnak el. Ergo ha kifizetted, elköszöntél, odébb léptél kettőt és észrevetted hogy rossz jegyet/bérletet kaptál, már akkor is cseszheted. Hetek után meg főleg. Számlát meg nem is adnak hozzá. Legalábbis én 6 év alatt, amióta buszozok/vonatozok még nem kaptam sosem. De ez mondjuk lehet hogy helyi szokás csak.

Ha a jelenlegi nem jó állításuk szerint, akkor milyen a jó? Miben tér el az attól, ami most van neked?

2020. jan. 22. 21:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
100%
#4 Számlát márpedig kötelesek adni, illetve a reklamáció utólag nem elfogadása sem felel meg a hatályos jogszabályoknak, hiába van kitéve sok helyre, szóval erre ne hivatkozz. Sajnos a legtöbben lusták utánanézni a jogaiknak.
2020. jan. 22. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
Nem a te hibád, most már szerintem használd amíg jó, aztán legközelebb olyat vegyél ami tényleg jó. Ha meg akarnának büntetni akkor nyugodtan add elő a történeted, és ne engedd hogy megbüntessenek.
2020. jan. 22. 21:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 A kérdező kommentje:
4# na látod pont ezt nem mondta el nekem, pedig ez a lényeg. Elég kötekedős volt, azt mondta menjek reklamálni a pénztárhoz. Gondoltam magamban, nem reklamálni szeretnék, hanem utazni, mint eddig.
2020. jan. 23. 05:18
 8/9 A kérdező kommentje:
Mert mindig megvettem épp ami kell az utazáshoz, "rendszeres vásárlójuk vagyok", és félreirányítanak, aztán ilyenek történnek. Mindenki válaszát köszönöm :)
2020. jan. 23. 05:23
 9/9 anonim ***** válasza:
100%
Miben rossz a bérlet? Mi a panasz vele?
2020. jan. 25. 10:21
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!