Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Kőbány Felső: Új peron igen,...

Kőbány Felső: Új peron igen, lift nem?

Figyelt kérdés
máj. 28. 10:58
 1/6 anonim ***** válasza:
100%
Az új peron is felesleges pénzkidobás volt, mivel középtávon át lesz helyezve a megállás az Élessarokhoz.
máj. 28. 15:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
Azért ez így nem igaz. Attól, hogy 5-10 év múlva TALÁN máshol lesz az állomás, még nem indokolt a dzsuvába való leszállás.
máj. 29. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Jó, hát az nyilván már 30-40 éve sem volt indokolt, és már akkor kellett volna valami normális peron, de most már addig a pár évig (remélném, hogy azért 10 nem lesz) szerintem ki lehetett volna bírni.
máj. 29. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Én is remélem, hogy nem 10 év lesz, de 5 évre már bőven megéri megcsinálni, hogy színvonalasabb legyen. A 44-esen a tiszakürti körforgalom 2 évre készült, mégis teljesértékű.
máj. 29. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

Nyilván itt az okozza a nehézséget, hogy majd’ minden projekt támogatása cukorkaosztás szintjén dől el valahol a budai Várban. Tudjuk, hogy az Élessarok megállóhely része az agglomerációs vasúti stratégiának , de nem tudjuk, mikorra kell elkészülnie és pláne miből. Mert vagy épp lesz rá forrás , vagy nem.


Ilyen körülmények között legyél okos és döntsd el, hogy maradjon-e a gazos-szåros peron ott, ahol van vagy ha már van egy kis fejlesztési pénz a zsákban, akkor legalább kipofozd a meglévőt - vállalva azt, hogy az már az első perctől kezdve törvénysértő módon nem lesz akadálymentes, hiszen pár évre liftet építeni már tényleg ordenáré pénzkidobás lenne.

máj. 30. 06:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

A 3-4. vágányok közötti szükségmegálló peronját muszáj volt már megcsinálni, mert olyat a világ nem látott. Olyan Indiában nincs. Konkrétan mélyebben volt a megsüllyedt földporond a sínkoronánál, és télvíz idején arasznyi mély kacsaúsztatóvá vált az egész, abba a mocsár-dagonyába kellett a leszálló utasnak hetven centi magasságból beleugrani, ha forgalmi okokból egy vonat kínjában oda kényszerült. Én nem vagyok egy kényes ember, de az már nekem is sok volt. (Feltételezem, akarnak oda is gyakrabban vonatokat járatni, azt csiripelik a madarak, hogy befogják a józsefvárosi vágányt forgalomra harmadiknak.) Az állomás elköltöztetése az egy gondolkodás nélküli lózung, ugyanis ha a peron másik végén is csinálnának aluljárórendszert, akkor az átlóban kihúzva pont az Élessarok megállónak ér neki, ozt jónapot. Akkor mi költözik hova? Hát mégha egy picit húznának a peronokon kelet felé, meg még szólnának a vezéreknek, hogy 3 kocsival hátrébb álljanak meg. És íme ott az Élessarok! Ezért aztán nem kell átépíteni az A-tól Z-ig egész állomást, neki kéne már állni az aluljáró építésének az elnyúló peronok másik végén. És a liftek helyét is inkább oda kéne betervezni.


Liftköltekezések helyett meg melegen ajánlanám előbb a 71-es és 142-es számú botrányvonalak újrarakását. (Napi öt óra ingázás a harmadik faluból.) Nem tart ott ez az ország, hogy liftekkel szórakozzon, különösen úgy, hogy azok aztán lezárva rohadnak, az emberek meg úgyis a sínek közt másznak keresztül jó magyar szokás szerint.

máj. 30. 14:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!