Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Vásárhelyiek, mennyivel...

Vásárhelyiek, mennyivel javítja a közlekedést a buszozáshoz képest a tram-train? Mi az, ami jól meg lett csinálva és mi a, ami nem sikerült jól?

Figyelt kérdés

A menetidő csökkent valamelyest?

Algyőiek, ti hasznosnak tartjátok? Jobb lesz, mint eddig?



máj. 28. 11:26
 1/5 anonim ***** válasza:
100%
Még nem adták át, szóval ezek csak üres találgatások lennének.
máj. 29. 16:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
100%
Még mindig tolódik az átadása.
máj. 30. 06:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Még nincs átadva utasforgalomban, próbafutások zajlanak, még itt sincs az összes jármű.

A várható előnyök:

- nagyobb járatsűrűség csúcsidőben

- átszállásmentes kapcsolat a szegedi belvárosba, pl. Széchenyi tér

- a meglévő átszállási kapcsolatok nagy része megmarad, csak a Mars térről vagy a Budapesti körúttól átkerül a belvárosba (9, 19, 5, 7, 4, 3, 3F) + új átszállási kapcsolatok jönnek létre (8, 10, 20)

- egyetemi épületek jobb, átszállásmentes megközelíthetősége (Somogyi utca, Aradi vértanúk tere, Bécsi krt., Bem utca megállókból)

- Klinikák jobb megközelíthetősége

- valamekkora menetidő-csökkenés, főleg a belvárosba

- mivel valamennyi buszjárat is meg fog maradni, nagyobb tömegközlekedési kínálat, tarifaközösséggel

- nagyobb kapacitású járművek, amiken kényelmesebben el lehet férni, mint pl. egy buszon nyomorogva, illetve nem rángat út, és nem tartja fel a forgalom, dugó, körforgalmak a 47-es főúton

- éjszakai járatok, legalább péntek szombaton

- rendezvényhelyszínek jobb megközelíthetősége, remélhetőleg sűrűbb hazajutási lehetőség (Szeged Pláza, Szent Gellért Fórum, Dóm tér (Szabadtéri, BorTér, Karácsonyi vásár), Széchenyi tér)


A várható hátrányok:

- egyes szegedi városrészek, iskolák elérhetősége romlik (Tarján, Felsőváros, Deák Ferenc Gimn.) - remélhetőleg a megmaradó buszjáratok ezt a hátrányt kiküszöbölik

- nagyobb zavarérzékenység, pl. városi szakasz körforgalmaiban bekövetkező balesetek miatt

máj. 31. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
100%

Az előnyöknél méh kihagytam:

- akadálymentes eljutási lehetőség a szegedi belvárosba kerekesszékeseknek, nehezen mozgóknak, babakocsival utazóknak

- kerékpárszállítási lehetőség belvárostól belvárosig, P+R tárolók Hmvhelyen (már ma is sokan oda teszik a biciklijüket, mikor buszra szállnak, lehet, hogy kevés is lesz a kialakított mennyiség)

máj. 31. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%

Elnézést a külön válaszokért, de még egy hátrány is eszembe jutott:

- a Mars téri buszpályaudvart nem érinti közvetlenül a TT (a Rókusi templom megállóból rövid gyaloglással elérhető), így a helyközi autóbuszokra való átszállási lehetőség romlik (kérdés persze, hogy erre mennyire van igény egyáltalán)

máj. 31. 16:01
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!