Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem tudnak a távolsági...

Miért nem tudnak a távolsági buszokon elszámolható számlát kiadni?

Figyelt kérdés
A buszsofőrök többsége ott, ahol utazok a jegykiadót nem tudja használni. Jobb esetben kézzel kezd el számlát írni, rosszabb esetben azt mondja, hogy magánszemélynek nem lehet számlát kiállítani. A kézzel írt számla általában hibás valamilyen szempontból, a sofőrök egy része szerint számla kérése esetén a jegyet el kell tenniük és nem adják vissza. Értem, hogy nem gazdasági szakemberek, de a legmodernebb érintőképernyős gépet azért nem lenne rossz megtanulni használni. Ugyanis azok a sofőrök, akik tudják használni a gépet minden esetben hibátlan számlát állítanak ki. Gondolom az új gépek beszerzése jelentős költséget jelentett a Volánbusznak, legalább akkor illene megtanulni használni az alkalmazottaknak.
júl. 22. 16:52
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:
90%
Miért nem lehet még 2021-ben a buszon bankkártyával fizetni a jegyért (nem a béna appban, hanem a buszon)?
júl. 22. 19:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 A kérdező kommentje:
#1 : Az appal egy nagy gond van. A jegyet nem lehet kinyomtatni belőle, így az, hogy pontosan mikor és honnan-hova utaztam nem mutatható be utólag.
júl. 22. 19:58
 3/11 anonim ***** válasza:
59%
Mi a töknek kéne neked számla egy buszsofőrtől? Az hiányozna még neki, hogy az út szélén, utasokkal a háta mögött, a kormányon irogassák neked a számlát.
júl. 22. 22:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:
100%
Ha szerencséd van, és olyan vonalon közlekedsz, akkor a Volánbusz honlapján is tudsz jegyet venni, ahol kényelmesen tudsz kérni számlát is.
júl. 23. 10:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
#3 : Tudod, van akinek el kell tudni számolnia a neki átadott útiköltség felhasználásáról. Gonosz a világ, bemondásra nem hiszik el, hogy mikor hova utaztam. Meg persze ott vannak a NAV szabályai is a számlaadási kötelezettségről. Állítólag azokat Magyarországon be kell tartani. Nem a kormányon kell írogatni, ugyanis a cégük milliárdokat költ a legújabb technológiák behozatalára. Persze az emberi butaságra ez nem megoldás, ugyanis használni illene tudni.
júl. 25. 08:33
 6/11 A kérdező kommentje:
#4 : A Volánbusz oldalán nincs benne minden járat, az egy hiányos lista. Egyes buszok benne vannak, másikak meg nem.
júl. 25. 08:34
 7/11 anonim ***** válasza:
43%
Én értem miről beszélsz kérdező, naponta több tucat számla átmegy a kezem között. De sofőr által írottat még nem láttam, nem is lehet ilyet elvárni sehol. 3as voltam.
júl. 25. 16:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 anonim ***** válasza:
#7 De el lehet várni! Szoktak írni számlát a sofőrök, sajnos ilyenkor a többieknek jó sokat kell várni, hogy felszállhassanak.
júl. 25. 16:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/11 A kérdező kommentje:
#7 : A kézzel írott számla már egy tünet. Ahogy írtam is, ezt senki sem várja el, még a Volánbusz sem az alkalmazottaitól. Erre van a gép, amit nem tudnak használni. Ez olyan, mintha valaki kijönne az építkezésre és nézne a betonpumpára, hogy ez meg mi és elmenne vödrökért...
júl. 25. 21:15
 10/11 anonim ***** válasza:
43%
Hát nem egészen. A sofőr dolga a jármű vezetése és a jegyek ellenőrzése.
júl. 26. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!