Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért nem tudnak a távolsági...

Miért nem tudnak a távolsági buszokon elszámolható számlát kiadni?

Figyelt kérdés
A buszsofőrök többsége ott, ahol utazok a jegykiadót nem tudja használni. Jobb esetben kézzel kezd el számlát írni, rosszabb esetben azt mondja, hogy magánszemélynek nem lehet számlát kiállítani. A kézzel írt számla általában hibás valamilyen szempontból, a sofőrök egy része szerint számla kérése esetén a jegyet el kell tenniük és nem adják vissza. Értem, hogy nem gazdasági szakemberek, de a legmodernebb érintőképernyős gépet azért nem lenne rossz megtanulni használni. Ugyanis azok a sofőrök, akik tudják használni a gépet minden esetben hibátlan számlát állítanak ki. Gondolom az új gépek beszerzése jelentős költséget jelentett a Volánbusznak, legalább akkor illene megtanulni használni az alkalmazottaknak.
2021. júl. 22. 16:52
1 2
 11/11 A kérdező kommentje:
#10 : Nézd én kaptam már ez ügyben hivatalos állásfoglalást a Volánbusztól. A buszon értékesített jegyek után a sofőr kötelessége a számlaadás igény esetén. A sofőrök, akik csak azt mormogják, hogy "ez a vezénylés", ez a "szabályzat", ők a főnöküknek ellent mondani nem mernek. Ha majd egy buszsofőr elmondja a vezetőjének vagy egy újságnak, hogy szerinte mi nem működik jól ÉS 3 hónap múlva is ott dolgozik még, akkor majd beszélhetünk arról, hogy ki szerint kinek mi a feladata. Addig szabályzatokat kell sajnos nyálazgatni.
2021. júl. 26. 12:46
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!