Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért akarnak a BKK-val...

Miért akarnak a BKK-val közlekedésre rávenni bárkit is?

Figyelt kérdés
Ezt olvasva elképedtem: [link] Nyilván csökkent a tömegközlekedés súlya, amikor azt egy olyan kényszerszolgáltatásként tartják, ahol az indulási idők tervezettek és állandó a késés. A fiataloknak azt is mondják, hogy majd ha felnősz Te is mehetsz autóval, nem kell a villamoson nyomorognod. A budapesti tömegközlekedés jelenleg hajléktalanok, lecsúszott emberek ide-oda szállítását jelenti. Pár éve még az volt a mondás, hogy akinek nem tetszik, az vegyen autót. Megtettük. Most nem utakat kellene építeni a totál elavult ócskavasakkal és hozzá nem értő alkalmazottakkal működő szolgáltatás propagálása helyett?
aug. 27. 06:49
1 2 3
 1/30 anonim ***** válasza:
100%

Utakat építeni… mégis hová? Ha utat építesz valahol, az többletforgalmat fog generálni, ehhez az alaptézishez nem kell közlekedésmérnöknek lenni. Egy eleve túlterhelt hálózatról beszélünk, miért kellene további utakat építeni ? Abból csak a hálózat több más pontján lesz dugó, ha itt-ott építünk egy újabb felüljàrót, plusz sávot, stb, mert vonzóbb lesz az autózás.


Nem, az egyetlen járható út az, ha a meglévő , közlekedési célú területeken sűrűbben helyezzük el az utazókat, az pedig fejenkènt 8-10-12 négyzetmétert plusz követési távolság kisajátítva nem fog menni. Akkor sem, ha te “elképedsz”.

aug. 27. 06:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/30 anonim ***** válasza:
100%

Annyira szerettem volna kifejteni, hogy miért fontos a tömegközlekedés (még ha én magam autóval is járok), de egy ilyen egyértelműen feszültségkeltő egybites kérdésnél nincs értelme.

Röviden és tömören, belvárosban jobb a jó tömegközlekedés, mintha mindenki autózna, ez van, a többit pedig magyarázat nélkül hidd el az okosabbaknak

aug. 27. 06:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/30 anonim ***** válasza:
100%
A fővárosban, ha rendesen megoldanák a tömegközlekedést, mérföldekkel többet érne, mint az autózás. Az már más kérdés, hogy erre menyi hajlandóság mutatkozik.
aug. 27. 07:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/30 anonim ***** válasza:
100%
Nekem konkrétan azért nincs autom, mert a belvárosban rohadtul nem versenyképes a bkk-val. Én már rég a célnál vagyok mire te a kocsiddal félúton a dugóban araszolsz, ha meg nagyon kell a kocsi bérlek vagy ott a taxi. Telik rá, mert nem cseszem el a pénzt fölöslegesen saját auto fenntartására...
aug. 27. 07:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/30 anonim ***** válasza:
28%
Talán ha nem lenne pofátlanul drága, többen használnák. Nem a 14 éven aluliaknak kéne ingyenessé tenni, hanem egy épeszű jegyrendszert bevezetni időalapon, többféle tarifával a csak pár megállót és az egész várost átutazók igényeihez is igazodva, illetve a bérlet árát csökkenteni (ez főleg a Volánbusz-MÁV kettősre vonatkozik), hogy reális kedvezményt nyújtson a jegyhez képest. A 37,8 jegy árába kerülő bérlet NEM kedvezmény, hanem ráfizetés, ha közbejön valami ami miatt nem tudsz utazni minden nap.
aug. 27. 08:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/30 anonim ***** válasza:
95%

A hőbörgők elképzelni sem tudják, milyen jó dolguk van a budapesti tömegközlekedéssel. Megyeszékhelyen is csak azért nem nyomorognak az emberek a villamoson, mert nincs. Se metró, se hév, se semmi. Van busz, ha tízpercenként, azzal már sokat mondok, inkább félóránként, rosszabb esetben óránként. Na oda tényleg nem árt az autó. De Budapesten bárhová eljutni emberi időben tömegközlekedéssel.

A járványidőszak miatt mindenhol ritkultak a menetrendek, mert nem volt kihasználva a tömegközlekedés, hiszen rengetegen el se mentek otthonról. Most megint kezdődik majd az iskola, az egyetem, lesz ismét aki tömegközlekedni fog. Mi a kérdés?

aug. 27. 08:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/30 anonim ***** válasza:
100%
Röviden, tömören, mert az utak területe (vagy az utakkal beépíthető terület) is véges, és már így is jóval több rajta az autó, mint amennyi ideális lenne.
aug. 27. 08:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/30 anonim ***** válasza:
100%

Tulajdonképpen mi bajod van a budapesti tömegközlekedéssel? Versenyképes eljutási idők (elég sok buszsáv van), olcsó bérletárak: Volánbuszra vagy vonatra ennyiért 10 kilométerre veszel bérletet, itt meg az egész város a tied egy hónapra.

Az a baj, hogy fingod sincs a tömegközlekedés jelenlegi állapotáról, mert úrizálásból nem használod, ezért ilyen hülyeségeket hordasz itt össze. Közel sincs annyi hajléktalan, mint amennyit te ide leírtál.

aug. 27. 09:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/30 anonim ***** válasza:
100%

#5


Butaságokat beszélsz. 9540 ft-ért egész Budapesten bóklászhatsz 1 hónapig. Bőven olcsó a legtöbb nagyvároshoz viszonyítva. Főleg, hogy sok cég a 80%-t kb vissza is fizeti, így igazából kb 2 ezer forintért bóklászol a fővárosban 1 hónapig.

aug. 27. 09:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/30 A kérdező kommentje:
#8 : Ezt azért ne mondd kérlek, évekig utaztam a BKK-val. Megtapasztaltam minden hátrányát. Ahogy mondani szokás mindenkinek a saját döntése mivel utazik. Azok után, hogy megláttam a BKK ellenőröknek kedves jegy nélkül utazó hajléktalanok tömegeit, a folyamatos késéseket, a gagyi módon szervezett pótlásokat meg is hoztam a döntést. A BKK egy színvonaltalan valami, egy kényszerszolgáltatás múzeumból kölcsönzött járművekkel. Ilyen ócska szolgáltatásért biztosan nem fogok fizetni.
aug. 27. 10:52
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!