Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Miért akarnak a BKK-val...

Miért akarnak a BKK-val közlekedésre rávenni bárkit is?

Figyelt kérdés
Ezt olvasva elképedtem: [link] Nyilván csökkent a tömegközlekedés súlya, amikor azt egy olyan kényszerszolgáltatásként tartják, ahol az indulási idők tervezettek és állandó a késés. A fiataloknak azt is mondják, hogy majd ha felnősz Te is mehetsz autóval, nem kell a villamoson nyomorognod. A budapesti tömegközlekedés jelenleg hajléktalanok, lecsúszott emberek ide-oda szállítását jelenti. Pár éve még az volt a mondás, hogy akinek nem tetszik, az vegyen autót. Megtettük. Most nem utakat kellene építeni a totál elavult ócskavasakkal és hozzá nem értő alkalmazottakkal működő szolgáltatás propagálása helyett?
aug. 27. 06:49
1 2 3
 11/30 anonim ***** válasza:
100%
Oké, ne fizess, ne használd. Csak fogadd el, hogy a közösség érdeke az - beleértve téged is! - hogy minél többen használják és ne akadj ki azon, ha valaki erre buzdít.
aug. 27. 11:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 12/30 anonim ***** válasza:
100%

,,…múzeumból kölcsönzött járművekkel…”

Látod, ez a baj, rég utaztál, ezért nem tudod. Az elmúlt 8 évben jóformán a teljes buszparkot lecserélték, tele van a város néhány éves Mercikkel, az Arrivás (szóló)vonalak meg még újabb MAN-okkal. A metrópótlás miatt mászkál még néhány Ikarus tanidőben, Dél-Pesten VanHool-ok, meg városszerte 150 Volvo 7700A. De utóbbiakat sem mondanám múzeumba valónak, inkább csak eleve sem voltak túl jók. De ahhoz képest, hogy 10 éve még néhány Volvo és VanHool kivételével csak Ikarus volt, kifejezetten jól állunk.

Illetve…Milyen rosszul szervezett pótlásokra gondolsz? Az előre tervezett pótlások kifejezetten jól meg vannak tervezve (napokkal korábban hangos utastájékoztatás, minden érintett megálló tele van táblázva stb.), a spontán pótlások (baleset, műszaki hibás villamos stb.) meg nyilván nehézkesek, mert nincs minden sarkon pótlóbuszfa, de amikor múltkor spontán pótlás volt az 1-esen a reggeli csúcsban, én meg vártam a páromat, akkor láttam, hogy ugyan tele vannak a buszok, de mindenki eljut ahova szeretne, körülbelül percenként érkezett újabb busz a vonalra (az ott közlekedőeken felül) annak elejére, hogy egyébként sem volt kevés.

aug. 27. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 13/30 A kérdező kommentje:
#12 : Naponta megyek végig az 1-es villamosnak szinte a teljes vonalán. Ha nem sértene személyiségi jogokat szívesen megállnék a járatkimaradások alkalmával hömpölygő tömeget lefényképezni. Mondjuk a Népligetnél és a Puskásnál. Nem mehetnek túl gyakran a pótlóbuszok, ha annyian összegyűlnek. Na meg annyian nem is 1-2 buszra férnek fel. A villamosok között meg szép számmal látom még azokat a sárga, lépcsőn kell rájuk felmászni szörnyeket.
aug. 27. 11:16
 14/30 anonim ***** válasza:
100%

#13


Annyira hú de sok lerobbanás meg baleset nincs az 1-es vonalán, szóval hagyjuk a rizsát. A pótlásoknál meg csúcsban kb 1-2 percenként követik egymást a buszok, sőt, a metrópótlók kb 30 másodpercenként. Az, hogy az indítóálláson sokan vannak természetes, mivel kisebb, mint egy peron.

aug. 27. 11:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 15/30 anonim ***** válasza:
100%
Jaj istenem, 2 lépcsőfokhoz fel kell emelni a lábacskádat, jaj de szar neked, jaj, tegyél feljelentést, mert csúnya gonosz villamoska tönkreteszi a lábikód.
aug. 27. 12:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 16/30 anonim ***** válasza:
100%

#12

Valóban volt olyan velem is nem rég, hogy kimaradt/késett az egyik 1-es, ezért tele volt a hosszú CAF. Aztán leszálltam és megvártam a következőt, 2 perc múlva jött szinte üresen.

A pótlóbuszok meg úgy mennek, ahogy tudnak. Nyilván idő, mire átvezénylik azt a 10-15 buszt (ami kell egy rövidebb szakasz pótlásához), és utána is idő, mire elviszik a tömeget, mivel egy teli hosszú CAF-nyi ember vagy 5 csuklós buszra fér fel. De látszik, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek.

És igen, vannak magaspadlós villamosok bőven, de alacsonypadlós is rengeteg van.

aug. 27. 15:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 17/30 anonim ***** válasza:
100%

Ha nem fájna és nem lenne tömeg egy baleset miatti ideiglenes villamospótláson, az azt jelenté, hogy teljesen felesleges a villamos oda.

Azt látom, hogy te nem jártál más városban még tömegközlekedéssel, ha neked a fővárosi "sz@r".

aug. 27. 17:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 18/30 anonim ***** válasza:
100%
#17 nem is feltétlen itthon. A Budapesti tömegközlekedés világszínvonalú, megkérdezel egy külföldit és az egekbe isteníti. csak a sok prolinak meg autós sznobnak nem felel meg.
aug. 27. 21:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 19/30 anonim ***** válasza:
100%

#18 igaz

Megnézzük Londont, igaz ott szinte minden sarkon megy a Tube, de 10 millió lakost kell kiszolgánia. Ha viszont leáll egy vonal forgalmi akadály miatt, ott nincs pótlás. Sűrűn elnézést kérnek, és próbálják minél hamarabb helyreállítani a forgalmat.

aug. 28. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 20/30 A kérdező kommentje:
#17 : Nem vagyok egy világjáró, de bizonyára máshol más a rendszer és a hozzáállás is. Itthon időpont és nyitvartási idő fétis van.
aug. 29. 13:45
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!