Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Autóbuszállomásokon ilyenkor...

Autóbuszállomásokon ilyenkor mi a teendő, ti mit szoktatok csinálni?

Figyelt kérdés
Van az az elkülönített rész, ami csak arra van fenntartva, hogy a busz ott megáll, és lerakja az utasokat, aztán megy tovább a kocsiálláshoz. Viszont emellett az érkezőhely mellett kb 30 méterrel van a 3-as kocsiállás, ahol balszerencsémre gyakran megfordulok. Sok sofőr csinálja azt, hogy ha a hármashoz kellene beállnia, akkor egyszerűen nem teszi meg. Megáll az érkezőhelyen, és ha veszed a lapot, és felszállsz, akkor jó neked, ha nem, akkor meg így jártál. Viszont van ennek az ellentéte is, aki meg rád förmed, ha az érkezőhelyen akarsz felszállni, hogy mit türelmetlenkedsz, nem igaz, hogy nem lehet megvárni, amíg beáll a kocsiálláshoz. Van erre valami módszeretek, amivel ki lehet deríteni, hogy a kettő közül épp melyik helyzet áll fenn? Vagy egyszerűen kérdezzem meg, hogy "elnézést, fel lehet már szállni?"

2023. jan. 2. 22:57
 1/9 anonim ***** válasza:
94%
Be kellene ezt jelenteni a Volánbuszhoz, hátha foglalkoznak vele.
2023. jan. 2. 23:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
35%
Hiába jelented, kevés a sofőr, nem fognak ilyenekkel foglalkozni.
2023. jan. 2. 23:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%
#2 Kirúgni biztosan nem is fognak emiatt egy sofőrt sem, nem is kéne, de nyugodtan rájuk lehet szólni, illetve ki lehet adni általános utasításba, hogy pl. tilos a leszállóhelyen felszállítani az utasokat.
2023. jan. 2. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:
4%
Miért nem jó neked a felszállóhely.
2023. jan. 2. 23:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
98%

Ez elég tipikus volános hozzáállás : úgy 95 százalékban elvégzi a rábízott melót, de hogy a maradék 5 százalék elsunnyogása kit és hogyan érint, az már nem érdekli. Ugyanaz az eset, mint amikor elmegy 5 perccel idő előtt, amikor nem tér be a faluba, ahol “úgysem szokott lenni felszálló” vagy amikor a kijelölt megálló helyett valahol a közelben egy számára egyszerűbben megközelíthető megállóban áll meg. De a járat azért igazából teljesítve van, egy-két utas lehet, aki szív emiatt. Csak ugye ők orbitálisat.


Ez visszavezethető a harmatgyenge menedzsmentre. A legtöbb, amit tehetsz a tétlen sodródáson kívül az az, hogy írsz egy e-mailt a Volánbusz ügyfélszolgálatnak, ezzel adva egy esélyt annak, hogy az illetékes helyi vezetők figyelme legalább néhány perc erejéig a neked nehézséget jelentő problémára irányuljon.


Megjegyzem, magam is késtem már le úgy buszt, hogy nem a kijelölt kocsiállásról startolt a pilóta. Undorító.

2023. jan. 3. 06:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
59%
elnézést, fel lehet már szállni? - ez a jó megoldás
2023. jan. 3. 09:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
100%
6-os, és aki életében először jár ott, az honnan a fåszból tudja, hogy HOL kell megkérdezni ezt az általad javasolt varázsmondatot?
2023. jan. 3. 20:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 A kérdező kommentje:
#7 1) Nyilván a buszsofőrtől, szerintem ez egyértelmű 2) Én írtam a mondatot, #6 csak megerősített.
2023. jan. 3. 21:02
 9/9 anonim ***** válasza:
100%

"Nyilván a buszsofőrtől, szerintem ez egyértelmű"

Nem a #7 vagyok, de aki nem ismerős azon a buszállomáson, vagy csak azzal a járattal nem szokott utazni, az honnan tudja, hogy egy random másik helyen álló busz sofőrjétől kell ezt megkérdezni???


Ahogy a #1 válaszomban is írtam, ezt be kell jelenteni!

2023. jan. 3. 21:14
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!