Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha egy minősíthetetlen stílusú...

Ha egy minősíthetetlen stílusú MÁV jegypénztáros ellen teszek panaszt, a MÁV vajon valóban kivizsgálja az esetet, és lehetnek következményei?

Figyelt kérdés

Főleg azoknak a tudása érdekelne erről, akik esetleg a MÁV alkalmazottai, és biztos információjuk van erről.

Dühítő, hogy egyes állomásokon milyen stílusban beszélnek az utasokkal. Másutt pedig emberséges, barátságos légkör.


2023. márc. 26. 14:36
 1/9 anonim ***** válasza:
98%
Nem MÁV-os vagyok, de szintén a közlekedésben dolgozom. Igen, minden utaspanasz esetén megyek a főnökhöz, és jegyzőkönyvet veszünk fel az esetről. Jött például bejelentés, hogy korábban indultam egy megállóból, visszanézték a járatkövető rendszert. (Kiderült, hogy pontosan indultam.) Feltételezem, hogy a MÁV-nál is hasonlóan működik a dolog, tehát ha úgy érzed, nem megfelelő hangnemben beszélnek veled, jelentsd az esetet. Ha több hasonló bejelentés érkezik, valószínűleg el fogják marasztalni a dolgozót.
2023. márc. 26. 14:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Ki fogják vizsgálni, az más kérdés, hogy annyira nincs ember, hogy valószínűleg ugyanúgy ott fog ülni, max kap egy lecseszést.
2023. márc. 26. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
23%
Hát a MÁV járműkövető rendszere elég trágya. Tegnap gázolt a szegedi IC, én mögötte a debrecenin utaztam. 30 percet álltunk a nyílt pályán mire eltereltek a másik vágányra, addigra már a belső kijelző és az online rendszer szerint is a Nyugatiban kellett volna lennie a vonatnak, nem jelzett egy perc késést sem egyik rendszer sem. Bár gondolom direkt elintézték azért, hogy ne kelljen általány kártérítést fizetni, mert a személyvonat megvárt minket Kőbánya-Kispesten, azon a monitor kijelezte a késést, tehát a rendszer működött.
2023. márc. 26. 14:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 A kérdező kommentje:

Köszönöm a visszajelzéseket. Hozzá tartozik, hogy a pozitív élményeket is vissza szoktam jelezni bármilyen szolgáltatónak, nagyon ritka, hogy valami annyira felháborítson, hogy panaszt tegyek.

Azt tudja esetleg valaki, hogy az alkalmazott elmarasztalása az mit takar konkrétabban?

2023. márc. 26. 22:29
 5/9 anonim ***** válasza:
56%
Nem érdemes, nem fogják elmarasztalni. Egy állítás fog egy tagadással szemben állni, ha egyáltalán megkérdezik őt. De valószínűbb, hogy neked írnak vissza valami sablont, neki meg nem is szólnak a panaszról.
2023. márc. 27. 10:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 anonim ***** válasza:
100%
TALÁN kap egy ejnyebejnyígynembeszélünkazügyféllel-féle irgumburgumot, de ennél többre ne számíts.
2023. márc. 27. 11:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:
91%
Örülnek ha találnak embert, kap egy írásbeli figyelmeztetést, hogy nyoma legyen az esetnek, de még aki kiállítja még az is lehet röhög egyet rajta.
2023. márc. 27. 13:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
56%
7# nem fog kapni semmit, csak ha bizonyítható, hogy valóban bunkó volt. Gondolom hangfelvétel meg nincs. Ez nem úgy működik, hogy valaki bemond valamit, a másik meg már kapja is az írásbelit.
2023. márc. 27. 13:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Nem jelentgetni kell, hanem helyben elintézni, és elküldeni ékesszólva az anyjába. Azán egy állítás egy tagadás :D Óvódások rohangálnak a bébicsőszhöz.
febr. 15. 19:13
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!