Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek mi oldhatná meg a...

Szerintetek mi oldhatná meg a budapesti fejpályaudvarok (Keleti, Nyugati, Déli) telítettségét, kapacitáshiányát?

Figyelt kérdés

2023. máj. 20. 18:45
1 2
 1/13 anonim ***** válasza:
100%
Ha a felpályaudvart átalakítanák, hogy ne csak egy irányból lehessen megközelíteni. Továbbá több átkelési lehetőség kéne a Dunán.
2023. máj. 20. 18:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/13 anonim ***** válasza:
85%

Elég a 2 híd.

Alagútra nem lesz pénz sosem. Plusz híd meg sehova nem fér el.

Meg kell csinálni jól a vágányhálózatot, hogy ne 10-el kelljen kidöcögni az állomásról 1-2 km-t. (befelé mindegy, mert az amúgyis szabály szerint vmax 20kmh) de ha kifelé rögtön lehetne gyorsítani az sokat segítene. Teljesen fel kellene újítani a biztosítóberendezéseket. váltókat. Ne embernek kelljen 1000 váltót húznia egy szolgálatban, hanem teljesen automatikusan, vagy max 1-2 gombnyomásra be lehessen állítani a vágányutakat.

Motorvonatot, ingavonatot mindenhova! Ne kelljen a szerelvény ide-oda tologatásával vacakolni irányváltáskor.

2023. máj. 20. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
89%

Ha legalább a távolsági járatokat átalakítanák úgy, hogy ne Budapesten kelljen végállomásoznia, az azonos kapacitást mutató, egyező vonatnembe tartozó meneteket meg kellene próbálni összekötni egymással. Rengeteg munkát igényelne a dolog, de nagyon sokat tudna segíteni ezen a problémán, természetesen a megfelelő karbantartások és korszerűsítések mellett, amit #2 említett.

Ezen felül rengeteget segítene a két országrész elvágottságán, jelenleg ugyanis alig van közvetlen vonat az ország keleti és nyugati fele között, egy Békéscsaba - Székesfehérvár vasúti utazás során mindennel együtt (pályaudvarokon való séta, várakozás, varoson belüli utazás) simán rátesz 1 órát a budapesti átszállás, pedig közvetlen járattal alig 3,5 óra lenne az egész.

2023. máj. 20. 20:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
100%

#3 vagyok

Azonos kapacitást mutató —> azonos kapacitást mozgató

Autocorrect…

2023. máj. 20. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 anonim ***** válasza:
100%
Hogy ne legyen fejpályaudvar
2023. máj. 20. 20:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
70%

Az hogy ne legyen fejpáudvar kivitelezhetetlen Budapesten. Nézzétek meb Bécsben milyen coptak a hbf-el. Égen nincs annyi csillag ahány milliárdot el lehene költeni...

2-es jól mondja, sok átlós vonatot lehetne indítani. Osztrákoknál is sok ilyen van ami áthalad Bécsen. Szolnok - Fehérvár, Hatvan Pusztaszabolcs. A lényeg, hogy sok vonatot elterelni a fejpálaudvarokról. Eszergomi, Váci vonatokat is be lehetne vinni KöKiig. Mindegy. Ha minden 4. vonat nem a Nyugatiba megy már azzal sok vonattól meg lehetne menteni.

Lehetne tök jó dolgokat csinálni, de ahhoz gyakorlagilag minden egyes méter vasutat fel kellene újítani. Az hogy 20-40-el lehet menni a városon belül vonattal katasztrófa.

2023. máj. 20. 21:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
89%
Valószínűleg elég lenne annyi, hogy nem valaki zsebébe kerülne a sok pénz, amit jegyre kifizetünk, hanem felújításokra, modernizálásokra költenék, nem csak Bp-n, hanem országszerte. Szegedi fővonal 80 km/h? Most komolyan! A pénz rossz helyre kerül. Ezen senki nem tud segíteni, a politikusokkal van a baj. Lehet elméleteket szülni, akkor megmondják, hogy nincs pénz. Felmerül a kérdés: Hová tűnik az a sok pénz amit kifizetünk? Orbán megveszi kiló számra a kalácsot meg a drága sonkát belőle?
2023. máj. 20. 21:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 anonim ***** válasza:
85%
#6 Egyáltalán nem kivitelezhetetlen! Vitézy megterveztette a dolgot, tökéletesen megvalósítható lenne. Drága lenne, az tény. Ezen pl. sokat segítene, ha tényleg csak a kivitelezés árával kéne számolni, az "alkotmányos költséggel" nem. Tessék megnézni Varsót, Prágát, Zürichet, München, Londont, Antwerpent és még egy csomó európai várost. Mindben vagy megvalósították nagyon hasonló, alagutas megoldást, vagy ők is most tervezik. Nálunk is pont ugyanúgy megoldható lenne.
2023. máj. 20. 21:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/13 anonim ***** válasza:
100%

Igaz, nem fogalmaztam pontosan.....

A jelenlegi helyzetben. A gazdaság jelenlegi állapotában, Lázárral, Orbánnal és a többi söpredékkel kivitelezhetetlen.

2023. máj. 20. 22:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 A kérdező kommentje:
Köszi a válaszokat. Mondjuk gyanítom, hogy legalább a harmadik vágány mindenképpen kellene végig Kelenföld és Ferencváros között, hogy átmenő vonalakat lehessen létrehozni (pl. Pécs - Miskolc).
2023. máj. 21. 09:41
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!