Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha a hármas metró szerelvényei...

Ha a hármas metró szerelvényei rosszabb állapotban vannak, mint a ketteséi, akkor mért a kettes vonalra teszik az új kocsikat, és a régi kettes kocsikat teszik át a hármas vonalra?

Figyelt kérdés
Nem egyszerűbb lenne a hármasra tenni az újakat?
2012. nov. 24. 22:09
 1/7 anonim ***** válasza:
100%

Nem.


Kicsit olvass utána. A hármas metró szerelvényei azért vannak leharcolva, mert a pálya állapota nem megfelelő, a beszivárgó talajvíz korrodálja a pályaszerkezetet, ami rongálja a kocsik forgóvázát is.

Ha erre ráraknák az új kocsikat ugyanúgy tönkremennének 2-3év alatt azok is, csak nagyságrendekkel többe kerülne a javításuk mint a szovjet kocsiké.


Első körben egy teljes szigetelés és pályafelújítás kéne, utána mehetnének az új kocsik.

2012. nov. 24. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%
A hármas metró egésze jóval fiatalabb, mint a kettes. Mégis sok a gond vele. Egyiket írták előttem. Úgy tudom, a hármas vezérlőrendszere (Arra gondolok, ami a sínek között fut, s a vonat mozgását szabályozza.) nem kompatibilis a 4-es metróra tervezett vonatokkal. Márpedig ezeket az Alstomokat oda szánták eredetileg.
2012. nov. 24. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
28%
A 2-es metro 2007-ben átesett egy komoly teljes felújításon is. Egyébként a kérdésedre a válasz igazából és egyben sajnos az, hogy a 2-es metro-n a gazdagabbak utaznak. Nézd meg az útvonalát. Moszkva tér(Rózsadomb, Hűvösvölgy), Déli pályaudvar(12. kerület), Battyány tér(Dunapart)Astoria, Deák tér(belvárosi elit). Ezzel szemben a 3-as Metron inkább a csóróbbak utaznak. Kispest, Újpest, 8. kerület, 9. kerület, stb. Őket meg le se szarja a városvezetés. A buszoknál is érdemes megnézni, hogy hova teszik a jót, hova a szart. Kerületek is melyiket fejlesztik. Andrássy útra köcsög műfű, addig a 8., 10., 14. kerület egyre csak rothad, stb.
2012. nov. 25. 01:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:

Bocs, de ez a gazdag ember szegény ember nem szerepel a kérdésben, nem hasznos válasz és csacsiság is. A gazdagok nem metróznak túl sűrűn. A Rózsadombon is élnek szegények. Nyilván kevesebben, mint a nyóckerben. És az én földrajzi ismereteim szerint a Blaha Lujza tér, Keleti-pályaudvar, NépsPuskás Ferenc stadion környéke a felső tízezer tanyája.


Egyébiránt valóban rosszabb állapotban vannak a hármas szerelvényei? Sokkal fiatalabbak azok, mint a kettesen járók.

2012. nov. 25. 10:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
15%
Dehogynem metroznak a gazdagok. A metro az egyetlen amit használnak a tömegközlekedésből, még akkor is ha van autó. Ugyanis sokkal gyorsabban be lehet érni a belvárosba, nem kell a dugóban ülni.
2012. nov. 25. 10:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:

Bocs, de ez a szegény-gazdag környék szembeállítás e vonatkozásban marhaság. A 2-es metró azért lett a 2000-es évek folyamán felújítva, mert igen leromlott állapotban volt - nagyjából annyira, mint ma a 3-as metró.


A 2-es metró járműparkja az Alstomok érkezése előtt öregebb volt, mint a 3-asé, mivel előbbire az első vonatok 1970-ben (vagy 1969-ben) érkeztek, míg utóbbira 1976-ban vagy 1975-ben. Tény persze, hogy a 2-es metrón a legrégebbi vonatok élettartamnövelő felújításon vettek részt, de ez a plusz élettartam is lassan leketyeg.

2012. nov. 25. 16:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:

A 3-as metróra csak akkor érné meg új szerelvényeket venni, ha az egész hálózat fel lenne újítva.

Erre pedig még várni kell jó néhány évet.

2012. nov. 27. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!