Mikor lesznek selejtezve a V43-as mozdonyok? 50 évesek
már! Szégyen.
Figyelt kérdés
2014. máj. 14. 09:31
1/9 anonim válasza:
Nem tudom. Mozdonyoknál nem 65 év a nyugdíjkorhatár?
2014. máj. 14. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
2/9 anonim válasza:
Ez nyilván a (vontató)jármű-állomány korszerűsítésére rendelkezésre álló forrásoktól függ. Szerencsére eléggé megbízható konstrukciókról van szó, így megfelelő szintű javításokkal, felújításokkal még 10-20 évig simán elfutnak - ám üzemük már nem gazdaságos ma sem.
2014. máj. 14. 10:13
Hasznos számodra ez a válasz?
3/9 anonim válasza:
Működik? Teszi a dolgát? Akkor mi a szégyen benne?
A kiváltásukra 200 új mozdony az alaphangon 180 milliárd forint. Vagy esetleg ki tudsz rakni ennyit az asztalra zsebből? :D
2014. máj. 14. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
4/9 anonim válasza:
A konstukció valóban 50 éves, de nem egyszerre gyártották mind a 379 darabot, hanem 19 éven át. A harmincegynéhány éves kor egy vasúti járműnél teljesen korrekt. Főleg, ha alapvetően teszi a dolgát: vonatokat visz. Erre a célra pedig további 10-15 évig biztosan meg is fog felelni.
2014. máj. 14. 11:32
Hasznos számodra ez a válasz?
5/9 anonim válasza:
már 50 évvel ezelőtt tudták a 120as sebességet. csak pálya nem volt hozzá. néhány helyen még most sincs. akkor mi értelme lenne cserélni őket 160as végsebességű mozdonyokra?
2014. máj. 14. 13:42
Hasznos számodra ez a válasz?
6/9 anonim válasza:
Mondjuk sosem értettem ezt a "szégyen" dumát...mozdony-mozdony, max a vezető, meg a szerelői panaszkodhatnak, az utasnak nem tökmindegy mi húzza, ha működik?
2014. máj. 14. 15:42
Hasznos számodra ez a válasz?
7/9 anonim válasza:
"akkor mi értelme lenne cserélni őket 160as végsebességű mozdonyokra?"
Mert azokban már akad fékezési energia visszatáplálás, ami még a Sziliben nincs.
2014. máj. 14. 21:54
Hasznos számodra ez a válasz?
8/9 anonim válasza:
# 7/7
az nagyon jó dolog. mennyit lehet vele spórólni? mennyi idő alat hozza vissza az új mozdony árát?
2014. máj. 14. 22:01
Hasznos számodra ez a válasz?
9/9 anonim válasza:
Erről egy vasúti energetikust kérdezz meg. Miskolcon amikor jöttek az ex bécsi villamosok az ő visszatáplálásuknak köszönhetően lehetett sűríteni a forgalmat és megspórolni plusz egy alállomás megépítését.
Amúgy nem kell ezt túlkombinálni, az öreg járművek üzemkészsége romlik, a fenntartási költségük nő, a jobb állapotú gépeket már felújították, ami meg olyna az megy a levesbe ( izé a kohóba ) és majd jönnek helyettük újak. Amíg gazdaságosan üzemeltethetők és bírják is ( tehán nem olyan gépek vannak állományban, amik 950 Voltnál nem bírnak többet) addig úgy is maradnak a V43-ak. :)
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!