Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Megnőtt a Budapest-Sátoraljaúj...

Megnőtt a Budapest-Sátoraljaújhely közötti távolság?

Figyelt kérdés

Nem is olyan régen még 4 óra volt a hivatalos menetidő MÁV sebes vonatain e vonalon de mostanra már 4.5 óra lett..

Mivel még pályafelújításokat is végeztek nyáron feltételezhető, hogy ennek ellenére azért növekedett a menetidő mert közben a két település földrajzilag távolabb sodródott egymástól?

Vagy inkább azért nőtt mert Orbanisztán keleti vidékein csökkent a Fidesz szavazók aránya, így mélyen tisztelt kormányunk a MÁVval karöltve egy újfajta nemzeti fejlesztési terv keretében próbálja a régi szocis időket felidézni?



2015. szept. 20. 14:15
 1/9 anonim ***** válasza:
Amikor még én vonatoztam, akkor a gyorvonat volt 4 óra 10 perc, az IC 3 óra 10 perc. A sebesvonat - ami Miskolctól Sátoraljaújhelyig minden megállóbban megáll - szerintem soha nem ment 4 órás menetidővel.
2015. szept. 20. 14:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Azt is láttad hogy van ahol több percet is várakozik a vonat, és nem egyből indul tovább?
2015. szept. 20. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
A vonalon felújítások vannak, ami lelassítja a menetidőt kb. 10 perccel, eddig is 4 és negyed óra volt a menetidő.
2015. szept. 20. 16:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

A távolság nem nőtt, csak a menetidő...

A felújítás miatt késések vannak. Főleg, hogy nem 1 vonatpár közlekedik. Minden vonatot érint. Ha egy vonat késik, akkor a mögötte lévő is késik. Mivel korlátozva vannak (sebesség korlátozás és/vagy vágányzár).

2015. szept. 20. 17:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:

Nem tudom ennyire hogy lehet valaki hülye...

Hogy jön ide a kormány meg a fidesz, a tömegközlekedéshez?

Ha kicsit körbenéznél a vonalon nem csak itt osztanád az észt vagy fel mennél a MÁV csoport honlapjára és megnéznéd a vágányzári információkat akkor talán rájönnél.

A 80-as vonalon jelenleg egy 2020-ig tartó komplex felújítási munkálatokat végeznek több ütemben, jelenleg Nagyút és Mezőkeresztes-Mezőnyárád között végeznek pályakarbantartást, mivel a vonatok az érintett szakaszon csak egy vágányon váltakozó irányban haladhatnak csökkentett sebességgel ezért nőt a menetidő, és nem a két város került egymástól messzebbre.

Csak úgy mellékes a 15201 Hosszúlépés Sebes amúgy 3 óra 45 percet jön.

2015. szept. 20. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 A kérdező kommentje:

#5:

"Nem tudom ennyire hogy lehet valaki hülye...

Hogy jön ide a kormány meg a fidesz, a tömegközlekedéshez?

Ha kicsit körbenéznél ..."


KHM.. Bocs, itt meg is szakítanám a szófosásod..

Ami azt illeti körbenéztem és azt láttam, hogy a környező országok mind elhúztak kelet-(balkán)-magyarország mellett és halomra építik az új vasútvonalakat, vágányokat még oda is ahova nem kell..

Csak kis országunk keleti régiója az amelyen lassan már 50 éves összehányt, összeszart kocsikat illik közlekedtetni egyetlen vágányon (!) (nehogymá' a síneken ne "spóroljunk")..


Szval mielőtt elkezdesz a neten másokat hülyézni, talán menj ki néhány országba és talán észreveszed, hogy:

- SEHOL nem tart egy felújítás (pláne nem néhány * 10 kilométernyi szakaszon) 6 évig!

- SEHOL nem közlekedtetnek olyan undorító kocsikat, amelyek székeibe még a kutyám is félve ültetném bele..

- SEHOl nincs 0.5-1 órás késés állandó rendszeresítve

- SEHOL nem kell pluszan a sem nem gyors, sem nem személyvonathoz, hanem valami gyorsnak csúfolt sebesvonathoz, gyorsvonati-pótjegy-izébizé-micsodát fizetni azért, hogy aztán tré legyen az utasélmény is (állandó késés, nyáron szauna, télen fagyasztó, esőben meg zuhanyzó)


Csak úgy mellékesen:

A Budapest-Sátoraljaújhely irányt, nem pedig a Sátoraljaújhely-Budapest irányt kérdeztem..

2015. szept. 20. 19:03
 7/9 anonim ***** válasza:
44%
Az ötös válaszadónak mondanám, hogy össze kéne vetni a Dunántúlt és a Keletet. A Dunántúlnak ki van nyalva a segge is, ésszerű hosszúságú vonatokat kapnak, ráadásul szinte minden FLIRT vagy Halbi, míg a Keletnek jó a B kocsi és a látványberuházások - mert ja, nagyon vicces dolog fölhúzni a pályasebességet 160-ra, ha vagy 10 évig nem fog rajta menni annyival semmi, ha valamilyen csoda folytán mégis, az is csak IC lesz. Minthogy a "pályakarbantartás" címszó alatt végzett tevékenykedés is inkább hasonlítható az utasok idegeinek öncélú pusztításához, hiszen se gyorsabban, se sűrűbben nem fog rajta járni vonat, de legalább addig is át tudják szoktatni a népet a buszra. Ami ugye nemcsak nem késik, de még pótjegy se kell rá.
2015. szept. 20. 19:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim ***** válasza:
Nem nőtt a távolság, de a vágányzári menetrend miatt nőtt az eljutási idő.
2015. szept. 20. 20:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 anonim ***** válasza:
Tektonikus mozgások arrébb tolták a két várost egymástól. Nem véletlenül voltak/vannak pályafelújítások, kellenek plusz sínek a plusz távolsághoz :) Nyilván ez plusz menetidőt is jelent :)
2017. márc. 29. 09:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!