Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ha átveszi az állam Budapesttő...

Ha átveszi az állam Budapesttől a HÉV vonalak üzemeltetését az jelent majd valami változást a budapesti utasok számára? A H7 vonal marad a BKK-nál?

Figyelt kérdés

2016. jan. 17. 01:16
 1/7 anonim ***** válasza:
77%
A vilàgon semmilyen döntés nem született erről, pusztán közlemény jelent meg a témában. Ergo nem tisztázott még ez a részlet sem.
2016. jan. 17. 01:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
57%
Ez egy érdekes kérdés. 99%, hogy a MÁV venné a vonalakat, ebben az esetben a bérleteseknek nem változna semmi, a jegyárak valószínűleg változnának. Esetleg átfestik a vonatokat kékre. Amíg nincs végleges terv, addig a H7-ről nem tudok semmit se mondani, ez még nem eldöntött kérdés.
2016. jan. 17. 02:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
100%

A sínek ott maradnak, a megállók is, a kocsik nem változnak, legfeljebb a menetrend, és a jegyár. De ez még odébb van, az idén talán meg sem valósul.

Hogy mi van felfestve tulajdonosként a vagonra, senkit nem fog érdekelni. A jegy ára annál inkább.

2016. jan. 17. 07:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
74%

Én a következőket tudom elképzelni.

1. Csak Budapest közigazgatási határig közlekednének a külső szakaszokon. Jegy és bérlet árak nem változnának, mert egységes díjszabás van. Max nem BKK/BKV bérlet és jegy lenne a neve. Belső szakaszon megmaradna BKV HÉVnek, vagy bekötnék a villamos hálózatba.

(Simán eltudnék képzelni egy Soroskár- Jászai Mari tér, Soroksár- Keleti pályaudvar, Soroksár- Határút villamos vonalat, mert a Közvágóhíd valami katasztrófa.)


2. A H7 kivételével, teljesen átveszi a MÁV és Budapesten is MÁV díjszabás szerint közlekednének, esetleg bekötnék a MÁV hálózatába.

2016. jan. 17. 13:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
100%

Gyerekek, tippelgettek itt mindenfélét össze-vissza. Egyelőre még csak kezdődik az alkudozás és rengeteg kérdés felmerült, de ezekre még egyáltalán nincs válasz.


Persze vannak aggodalmaim, hiszsen esélyes, hogy mint annyi mindent, ezt is izomból fogják csinálni az illetékesek.

2016. jan. 17. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
76%

"Jegy és bérlet árak nem változnának, mert egységes díjszabás van."


Nincs egységes díjszabás, sőt, olyan kusza a díjszabás attól függően, melyik cég járatára ülök fel, hogy ennél tovább bonyolítani nem is lehetne. Remélem, most erre is lesz egy megoldás, mert a sokat hangoztatott integráció még mindig csak papíron létezik.


Arra is kíváncsi lennék, a főváros most mennyit fizet a MÁV-START-nak és a Volánnak, hogy ezek a járatok Budapesten belül Budapest bérlettel igénybe vehetők. Mert eddig csak arról esett szó, hogy a fővárosnak mekkora teher az agglomerációs járatok üzemeltetése, de az elővárosi MÁV-START vonatokat is jelentős számú BB-s használja.

2016. jan. 17. 18:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
100%

#4-nek abban igaza van, hogy helyközi forgalomban egységes díjszabás van, agglomeráció-Budapest viszonylatban nem mindegy mivel utazol, ha nincs Budapest bérleted: MÁV-nál és Volánnál a teljes útra (a Budapesten belüli szakaszra is) a helyközi, km-alapú díjszabás érvényes, HÉV-re vonaljegy + kiegészítő jegy kell, BKK buszra elég végig egy vonaljegy.

Azt, hogy a HÉV-eket kettébontanák, nem hinném.

2016. jan. 18. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!