Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Akik tervezték a 4-6os villamo...

Akik tervezték a 4-6os villamost, azok nem sietnek sehova, annyira ráérnek?

Figyelt kérdés
Az ember szállna le menne a dolgára, de meg kell várni még lassan, szépen kinyillik az ajtó, és néha még az sem számit hogy benyomom a gombot, azokat a gombokat csak úgy oda rakták hogy legyenek, de jelentősége nincs, mert szerintem központilag a vezetőfülképbe nyitják ki az összeset. De nem is ez a lényeg.. Miért kellett ilyen lassúra csinálni? Kiknek csinálták, a külföldieknek akik ráérnek nézelődnek, nem sietnek sehová?
2016. nov. 24. 09:01
1 2
 1/20 A kérdező kommentje:
meg amikor megáll. akkor is vár pár másodpercet és akkor kezdi el szép lassan kinyilni. De ugyanez 3as metro kivételével. a 3-as metró jó, olyan sebességü kellene hogy legyen minden
2016. nov. 24. 09:04
 2/20 anonim ***** válasza:
100%

Tudod, a közlekedésben a legeslegfontosabb, a sebességnél is nagyobb jelentőségű dolog a biztonság. A 2000-es évekig nem igazán volt megbízható megoldás arra, hogy ne nyílhassanak ki a még mozgó járművek ajtajai. Márpedig egy-egy sietősebb vezér gyakran még a teljes megállás előtt kinyitotta az ajtókat, veszelybe sodorva mind a leszálló, mind a várakozó utasokat. Ezért ma már az ajtóvezérlő rendszerek elektronikusan ellenőrzik vissza, hogy tényleg megállt-e a kocsi. Mivel ezt a biztonság kedvéért a kocsi vagy vonat mindkét végén ellenőrzi a rendszer, kell egy kb. 1 másodperces átfutási idő a vezérlésben. Ráadásul ha meg 0,1 km/h a tempó, a vezérles megvárja, hogy 0,0 km/h legyen belőle.


Megjegyzem azon az 1-2 másodpercen kár idegeskedni. Ha bekapsz egy piros lámpát, akkor mi van, szétrobbansz az idegtől?

2016. nov. 24. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 anonim ***** válasza:
91%
Most komolyan ez a legnagyobb gondod, hogy lassan nyilik az ajto? :D Minek rohamoskodsz? Ugyan mi mulik 2-3-4 masodpercen? De amugy igen, lehet nem turelmetlen birkakra terveztek...
2016. nov. 24. 09:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 anonim ***** válasza:
100%
De irigyellek, hogy ilyen problémáid voltak. Tudom sietsz dolgozni és félsz nem érsz be. Kicsit higgadj le és lazulj el abban pár másodpercben, amíg nyílik az ajtó. Hidd el vannak ennél sokkal aggasztóbb problémák.
2016. nov. 24. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/20 A kérdező kommentje:
Meg az agymosás.. úgyérzem ha villamoson kell mennem, börtönbe vagyok zárva... megy az agymosás a bemondása dolgoknak, de úgy hogy áll a villamos, az embernek meg ilyen felhivásos baromságokat kell hallgatni, ami nem 1-2 mondat, és majdnem minden megálló után elmondják. Meg miért van az hogy ha áll a villamos vagy nem tud menni.. miért nem szállhat ki az ember, miért kell fogságban tartani? Nincs szabad akaratom jogom? Nem azért utazok villamoson hogy ott legyek és hallgassam a baromságokat meg ráérősen ott álljak rajta, hanem azért mert csak igy tudok egyik pontból a másikra eljutni.
2016. nov. 24. 09:38
 6/20 A kérdező kommentje:
arról nem beszélve hogy ott eszik a másik ember, vagy ott röhög hangosan, ott szuszog a képembe, vagy épp egy büdös hajléktalan, vagy a nagy tömeg..
2016. nov. 24. 09:41
 7/20 anonim ***** válasza:
100%
Kelj korábban.
2016. nov. 24. 09:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/20 anonim ***** válasza:
100%

Összefoglalom a lényeget, amit leszűrtem: Türelmetlen, antiszociális ember vagy, aki nem is kíváncsi válaszokra, csak önti magából a mérget.

Ha újabb választ adunk, akkor te újabb szitokzuhataggal fogsz jönni.


Egyébként megértelek. Repülőgépen sem engednek kiszállni tízezer méteren, meg folyton bemondják, hogy mi van alattunk, meg hogy milyen magasan és gyorsan haladunk.

Meg ott esznek az utasok. A sztyuvik meg nem ülnek nyugodtan, hanem mászkálnak folyton. Nagyon idegesítő.

2016. nov. 24. 09:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 anonim ***** válasza:
100%

Nekem nem okoz gondot a biztonságos jármű. Nem is jelent időveszteséget.

Ami zavar, az a tapló utas. Szól az indításjelző, de azért még befúrja magát.

Ezek a járművek meg nem tudnak elindulni nyitott ajtóval, de még oda sem szorítja.

Ha a záródás akadályozott, akkor vissza kinyit, s a fékeket sem lehet oldani.

Kezdődik előröl a procedúra. Közben a visszanyíló ajtók közé újabb tolakodó utas érkezik, s megint visszanyit a rendszer.

Volt olyan, amikor egy percen át ment ez.

És tudod mikor? Olyankor, amikor kétperces sűrűséggel járt a villamos.

2016. nov. 24. 09:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 anonim ***** válasza:
91%
Járj biciklivel, akkor nem vagy kötve senkihez és semmihez. Átmehetsz a piroson is, ha már a sok ostoba bunkó ilyen úri huncutságokat tervezett be a közlekedésbe, legfeljebb elcsapnak.
2016. nov. 24. 10:26
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!