Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Szerintetek a 3-mas metrónál...

Szerintetek a 3-mas metrónál "addig jár a korsó a kútra" helyzet van, vagyis amíg nem lesz tömeges haláleset egy baleset miatt, addig nem fogják felújítani a metrót?

Figyelt kérdés

2017. szept. 4. 01:22
 1/7 anonim ***** válasza:
44%
Ha lesz, akkor sem fogják felújítani. Maximum kapnak bizonyos emberek pár többmilliárdos megbízást, cserébe meg odagányolnak valamit olcsó alapanyagokból, közmunkásokkal.
2017. szept. 4. 03:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
75%
Szerintem ez sem befolyásolná a helyzetet. Nem lehet tudni, de a magyar csapat nemrég elverte Litvániát 3-1-re, úgyhogy szerintem kéne még egy stadion.
2017. szept. 4. 03:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 anonim ***** válasza:
59%
A kocsik (egy része) fel van újítva
2017. szept. 4. 06:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/7 anonim ***** válasza:
100%

Most 10 éve hogy Pesten lakom, azóta azt hallgatom hogy tömegbaleset lesz.


Azóta volt vágánycsere bizonyos szakaszokon, most jönnek az új szerelvények, a rendszer többi része meg olyan hogy ami eddig nem romlott el, az már nem is tud. Ezzel nem azt mondom hogy nem kéne az egészet felújítani nulláról, de tulajdonképpen a rendszer működik.


De mivel kormányunk a 0-1-es Portugál meccset győzelemként könyveli el, így épül helyette még 3 stadion.

2017. szept. 4. 07:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/7 anonim ***** válasza:
2017. szept. 4. 09:02
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/7 anonim ***** válasza:
66%

BKK - Budapesti Közlekedési Központ

6 perce ·


Társadalmi egyeztetést indítunk az M3-as metróvonal felújításának első üteme – a metró Újpest és a Lehel tér közötti pótlása – idejére kidolgozott forgalmi rendről. A metrópótlás az északi szakaszon november elejétől várhatóan egy évig tart, a szerelvények ebben az időszakban csak Kőbánya-Kispest és a Lehel tér között járnak majd. A részletesen, térségekre lebontott, interaktív felületen bemutatott javaslatokra a mától szeptember 17-én éjfélig várjuk az észrevételeiteket, hozzászólásaitokat a www.bkk.hu/te/m3-eszak oldalon.

2017. szept. 4. 10:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/7 anonim ***** válasza:
95%

Szerintem a legdurvább műszaki kockázatokat tűzoltas jelleggel megszűntették, amikor kicserélték a legkritikusabb állapotú vágányokat. De a járműpark üzemeltetésénél is nagyon sokat tesznek a szakemberek a gyakoribb melegedésvizsgálatokkal, a balesetvedelmi szempontból legfontosabb napivizsgákkal, stb. A biztosítóberendezes és a forgalomirányítás pedig az 1980-as évek csúcstechnikája, ami ebben a szegmensben az erett felnőttkornak felel meg és végig megbízhatóan működött. Magyarul én nem gondolom, hogy durva baleset lehet a vonalon műszaki okból.


Ami inkább gond, az a vonal szolgáltatásának alacsony megbízhatósága, hiszen nagyon sok a nem biztonságkritikus hiba. (Ami persze rögtön kritikus volna, ha fenntartanák az adott szakaszon/vonaton a forgalmat, mondjuk egy beázás, valtohiba vagy ajtózárasi hiba miatt- de pont ezért nem tartják fenn a forgalmat,)

2017. szept. 4. 10:04
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!