Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » A miskolci vonalon a Nyíregyhá...

A miskolci vonalon a Nyíregyházáig közlekedő intercityknél miért van Miskolcon mozdony csere?

Figyelt kérdés

Nem tudom,hogy észrevette-e még valaki,de kb. három hete van ez.

A keletiből minden órában indul intercity Miskolcra amelyből minden második vonat tovább Nyíregyházáig,sőt egy,az utolsó Debrecenig megy. Amelyik tovább megy Nyíregyházáig meg az utolsó Debrecenig eddig úgy volt,hogy a Keletitől végigvitte Nyiregyig,Debrecenig egy mozdony,most meg Miskolcon leáll róla a villanymozdony és rááll egy másik villanymozdony és az viszi tovább Nyíregyházára illetve este Debrecenig.


Ez a gépcsere mire jó?

Akkor megértem,ha valahol nincs tovább felsővezeték és muszály a villanygépet dízelre cserélni,de a fenti esetet nézve ez értelmetlen,Bp keletitől végigvihatné(ahogy ezelőtt is volt) Nyiregyig,Debrecenig egy villanygép,mert végig van drót.

Azt árulja már el valaki,hogy mire jó ez a mozdonycsere?


Visszafelé is ugyanúgy van,ami Nyiregyről megy a keletibe ugyanúgy villanymozdony csere van Miskolcon.


Ez miért van?



2018. okt. 17. 16:28
 1/5 anonim ***** válasza:
Na akkor én elárulom, mivel a 80 vasútvonal alsó szakaszát építik, ezért hogy csökkentsék a vonatforgalmat a sebes vonatokat hozzá csapták az intercityhez, így létrehozva a szegedi vonalon látott hibrid IC-ket, viszont a sebes vonatok eredeti cél állomása Miskolc-Tiszai és tovább Saújhely, ezért a vonatban közlekedő gyorsvonati kocsikat Miskolcon hozzátolják illetve leakasztják a szerelvényről, ezért szükséges mindenképpen a mozdonycsere, de nyíregyi és debreceni vonatokon olyan értelemben nincsen mozdonycsere mert csak leáll a szerelvényről majd visszazár.
2018. okt. 18. 15:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Értem.

Köszi.

Én viszont radaron láttam többször.

Egy példa:

Az 568 as ic a keletiből indul és Nyiregy a végállomása.

Valamelyik nap ránézem a radarra és ezt a vonatot a 470 003-as taurus továbbította,ekkor járt Füzesabony-Miskolc környékén,később mikor már Szerencsnél járt ez a vonat akkor a 344-es szili volt rajta mint vonógép és ugyan az a vonat az 568 . A 003 taurus meg visszafelé tartott Pestre egy másik intercityvel.


Én erre értettem.

2018. okt. 18. 16:00
 3/5 anonim ***** válasza:
Nem lehet, hogy 80 km/h-rá korlàtozott Sziliket cserélnek korlátozás nélkülieket?
2018. okt. 23. 07:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 A kérdező kommentje:

Dehogy.

Budapest keletitől Miskolcig és Miskolctól Nyiregyig is 120-as gépeket raknak rá,biztos vagyok benne. 80-ra korlátozott gépet nem tesznek személyszállító vonatra,teherfordába szokták tenni bár azokat taurusok ,gigantok visznek de vannak könnyebb tehervonatok is,azokra teszik.

Eleve egy 80-as gépet rátennének a 120/120 -as menetrendű intercitykre ,80-nal menne olyan késést legyártana,hogy csak na,főleg Szerencs-Nyiregy között ahol egy vágány van. Úgy elverné a vonal menetrendjét meg a csatlakozókat,hogy nem tudnák rendbe tenni egész nap a menetrendet. Így is nagyon szoros a city menetrendje,késsen öt percet,nem tudja lefaragni.

2018. okt. 24. 12:42
 5/5 anonim ***** válasza:
Sajnos már ott tartunk, hogy raknak 8-ra lekorlátozott Sziliket személyszállító vonatokra is, de e szerint a cikk szerint csak személyvonatokra: [link]
2018. okt. 25. 06:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!