Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Mikor akarják eltüntetni a...

Mikor akarják eltüntetni a flirteket a 100-as vonalról?

Figyelt kérdés

Hagyomány 3 éve pontosabban,hogy hétvégén belöknek pár sebesvonat helyére flirteket a Bp-Záhogy vonalra.


Munkanapokon oké,hogy ami beér Pestre a nyugatiba sebes 15.32-re (6205) szili továbbítja és a mozdonyvezető ugyanazzal a mozdonyal szilivel 18.28 -kor (6208) jön vissza,addig míg ott tartózkodik majd 3 órát lazíthat egyet,le sem kell szálni a mozdonyról csak félreáll picit a tárolóvágányra.


Hétvégén amikor beér a nyugatiba 15.32-re ,majd kiáll a tárolóra,le kell zárni a mozdonyt és várnia eluntan magát,hogy megjöjjön a flirt és átcuccolni rá ,mert "olyan ma.ha fontos,hogy hétvégén flirt legyen egyes vonat" azt utána fel kell cuccolni rá és másik járművel flirttel visszajönni,nem azzal a járgánnyal amivel felment. Multkor flirttel jöttem haza mint utas,a három órás úton nagyon kényelmetlen volt már utazni vele. Egy Budapest-Cegléd vonatnak elmegy de távolságinak nem jó.


Az utasok is panaszkodnak rá,meg a mozdonyvezetők is,hogy át kell rá cuccolni stb.


Nem akarják megszüntetni ezt a 100-as vonali flirtezést vagy végleges?


Mozdonyvezetők,vasutasok sem tudják a választ csak a "nagyok" tudnák ,de velük nem találkozunk🙂.


Ez már végleges vagybideiglenes ez a flirt bevezetése a 100-ason?



2019. márc. 15. 13:00
 1/6 anonim ***** válasza:
80%
Én sem értem miért erőltetik ezeket a flirteket távolságira. Ezek elővárosi vonatok. Fél óránál többet ülni benne büntetés.
2019. márc. 15. 18:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
Pontosan.
2019. márc. 15. 20:31
 3/6 anonim ***** válasza:
Mert relatíve olcsón üzemeltethető, sokkal olcsóbban mint bármi más az adott férőhelyhez mérten. Még Taurussal, Traxxal vontatott klasszikus vonat is sokkal drágább lenne.
2019. márc. 16. 00:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:
Hàrmas, azt ne mondd nekem, hogy ugyanabban az időszakban nem tudna az a Flirt a budapesti elővàrosi vagy tőlem akár másik városunk regionális forgalmában mozdonyos vonatot kiváltani. Költségszintben ugyanott lennénk és nem kellene 4 órákat senyvednie senkinek azokon az üléseken. Nekem Debrecenből pont elég volt múlt vasárnap...
2019. márc. 16. 07:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
Ki tudna, de nem éri meg... ez szimplán erről szól, a Flirtek energiahatékonysága nagyon jó, egyértelmű, hogy oda kerül ahol a legtöbbet tudnak vele megtakarítani.
2019. márc. 16. 08:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

A traxx is költségkímélő vagy,hogy mondjam...

Záhony-Cegléd és Püspökladányi személyeken (pl.6244,6216,6211 meg jó pár vonat) traxxos. Gondolom a minden állomásnál megállás miatt ,mivel villamosfék is van rajta,ne koptassa a kocsik féktuskóit,valamint visdzatáplálja az energiát a felsővezetékbe. Ilyen téren egy intercityre pl nem olyan jó a traxx csak sűrűn megálló szerelvényre,de a gyakorlatban a 4 kocsis 143-as Transilvania ec-re mégis traxxot tesznek keleti-Ladány között.

2019. márc. 16. 16:46

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!