Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Ennyire nagy a baj a bkv-nál?...

Ennyire nagy a baj a bkv-nál? Utaztam nem rég Budapesten és indulás előtt a sofőr végigment a buszon hogy ki tudja merre kell menni mert ő még sosem járt azon a vonalon? Már már nem tudtam sírjak vagy nevessen hogy szegény ilyen helyzetbe került.

Figyelt kérdés
2019. márc. 30. 23:44
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
67%
Ez főleg akkor volt jellemző, mikor nekiálltak össze-vissza kötögetni ezeket a 160 megálló hosszú buszjáratokat (ami előtte 100 évig a nyilasoktól a kommunistákig mindenkinek jó volt, ahogy volt) és akkor egy csomó más garázshoz tartozó buszvezető került idegen terepre... Én hülye meg reggel 5-kor jártam, és rendszeresen befogtak az "anyósülésre", és mondhattam hogy most itt kanyarodunk, amott lesz a következő megálló, vagy itt érdemes átmenni a másik sávba... Sofőr még könyörgött, nem-e mennék vele visszafelé is...
2019. márc. 31. 00:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 A kérdező kommentje:
Nálunk az volt a baj hogy kiránduló helyre ment a busz és alig sikerült helyit találni.
2019. márc. 31. 00:19
 3/24 anonim ***** válasza:
57%
Ez nem új jelenség, mindig is voltak kevésbé talpraesett sofőrök, akiket számukra ismeretlen vonalra vezényeltek. Én azért csodálkozom ezen a friss eseten, mert a Futár fedélzeti egységében van térkép, ami mutatja az utat, de legrosszabb esetben még a Google térkép is tud segíteni..,
2019. márc. 31. 07:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/24 anonim ***** válasza:
50%
Lassan nemcsak ott, hanem az egész országban ilyen helyzetek elő fognak teremtődni, mert rendkívül kevesen fognak megmaradni ebben a "csodás" országban, túl lesz mindenki terhelve az egy ember által elvégzett 10-féle feladat elvégzése helyett, stb., stb.
2019. márc. 31. 08:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:
86%

10-20 éve is volt ilyen velem. Nincs ebben semmi meglepő.


Azért nem egy naponta előforduló jelenségről beszélünk. Még mindig jobb, ha megkérdezi az utasokat, mintha elmenne rossz irányba.

2019. márc. 31. 09:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 anonim ***** válasza:
60%

Bässzátok meg, már megint le lettem pontozva anélkül, hogy bárki érvelt volna az ellen, amit leírtam!


Fenntartom, hogy ez nem egy új jelensèg, 10-20 évvel ezelőtt is volt ilyesmire példa, pl a 2-es metró felújításakor két körön át segítettem a Kossuth téri állomaspótló sofőrjét, hogy megtanulja az útvonalat. (Akkor még ráértem....)

2019. márc. 31. 10:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/24 A kérdező kommentje:
En senkit sem pontoztam.:) amugy Budapesten ritkan jarok igy uj volt de teny kicsit bonyolultab a varos mint pl Szeged ahol meg gyalog sincs se tavolsag se semmi.
2019. márc. 31. 11:25
 8/24 anonim ***** válasza:
75%
Nem volt ideje előzőleg járatbejárásra. Térképről előre végignézni meg nem ugyanaz, mintha egyszer felül a buszra és végigmegy vele oda-vissza. Meg aztán nem minden sofőr van állandó járaton, vannak, akiket ide-oda pakolgatnak, ha sürgősen pótolni kell valakit.
2019. márc. 31. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/24 anonim ***** válasza:
76%

"mert a Futár fedélzeti egységében van térkép, ami mutatja az utat, de legrosszabb esetben még a Google térkép is tud segíteni"


A FUTÁR fedélzeti egységben nincs semmilyen térkép. A Google térképet megy hogy üzemeled be egy buszon, ahol te vagy a sofőr? Gondolom nem úgy érted, hogy fogja a telefonját vezetés közben, hiszen az szabálytalan, és akkor meg ez a kérdés arról szólna, hogy miért használ telefont a buszvezető.

2019. márc. 31. 12:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 anonim ***** válasza:
0%
Mentegethetjük a sofőrt ilyen helyzetben, de azért végeredményben a helyzet az, hogy nem képes elvégezni a munkáját. Mit szólnánk ha a sarki boltban a pénztáros odaadná a vonalkódolvasót, hogy bocsi új vagyok, nem tudom kezelni a gépet. Egy sofőrnek az is a dolga, hogy ismerje az útvonalat, nem csak az, hogy nyomja a pedált és kinyissa az ajtókat. Szerintem elvárható lenne tőle, hogy legalább annyira ismerje a cége által üzemeltetett járatokat, hogy ha hirtelen beosztják egy új helyre, akkor pár perc alatt átnézi az útvonalat a térképen és indulhat. Lehet, hogy túl szigorú vagyok, de nem hiszem, hogy akármilyen másik munkahelyen tolerálnák, ha a dolgozó az ügyféltől kér segítséget a munkája elvégzéséhez.
2019. márc. 31. 13:09
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!