Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Az M3 középső szakaszának...

Az M3 középső szakaszának lezárása vajon hogy lesz?

Figyelt kérdés
Tudom még kicsit odébb van. Arra lennék kiváncsi, hogy a Lehel tér és Nagyvárad tér is le lesz zárva? Mert nyilvan azokat is újitani kell. Tehát akkor a Dózsa illetve a Népliget lesz 2 forgalmas csomópont, illetve metro visszafordító?
2019. ápr. 9. 21:50
 1/6 anonim ***** válasza:

Nem tudom, a fordulóállomások hogyan lesznek, de már az is meredek, ha a belső szakaszt egyben zárják le, és nem osztják fel kétfelé, mondjuk a Deák térnél.


Leghosszabb szakasz, jóval problémásabb, és jóval nagyobb az utasforgalma, mint mondjuk a Lehel tértől kifelé. Hogy fogják azt bírni ezzel a "kevéske" pótlóbusszal?

2019. ápr. 9. 22:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
A Lehel tér és a Nagyvárad tér a középső szakasz felújítása után kerül sorra.
2019. ápr. 10. 00:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Így van, a Lehel téri és a Nagyvárad téri

állomások és kihúzóvágányaik már a teljes szakaszon zajló vonatforgalom mellett lesznek felújítva, nyilván állomáspótló buszokkal kiszolgálva.


A középső szakasz teljes kizárása idején pedig nyilván pótlóbuszokkal és a harántirányú vonalak jelentős sűrítésével lesz megoldva a közlekedés (mondjuk a 4-6-nál sokat nem lehet már javitani), illetve bizonyos területekről (pl Kőbánya, Rákosmente) marad a mostani, erőteljesebben az M2 metróra kalibrált hálózat. Ezen kívül bizonyára maradnak a kedvezmények vasúton is.


Az már csak gondolatkísérlet a részemről, hogy a 2-es és 24-es vonalak hosszabb távon amúgy is szükséges belvárosi irányú összekötésével elég komoly többletkapacitást lehetne bevetni, ehhez persze kell egy deltavágány a Haller utca és a Soroksári út kereszteződésében.

2019. ápr. 10. 03:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

Bármennyire is megtervezik, akkor sem tudják majd megfelelően utaztatni azt a fél millió embert.

A Lehel-Deák villamos visszaépítésével ugyanazon a nyomvonalon nagy mennyiségű embert tudnának elszállítani, csak hát ott van a mi hőn szeretett Nyugati téri felüljárónk.

A 2-es és 24-es villamos egybegyúrásával szintén sok ember le lenne tudva.

A 3-as villamos északi meghosszabbítása pedig a Deákon átszállni kívánó emberek életét könnyítené meg.

De ezek közül egyik sem fog belátható időn belül megvalósulni.

2019. ápr. 10. 16:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 A kérdező kommentje:

Ez komoly? Tehat majdhogynem 4 etapban lesz a felujitás? :O hat ez nem tul jó hir nekem.


Hogy értitek azt, hogy a 2 es 24 villamosokat ossze kéne gyúrni? Azok amugyis együtt mennek a Hallertől kifele vagy nem? Bar lehet hülyeséget irok.

2019. ápr. 10. 18:08
 6/6 anonim válasza:
Ezt én se teljesen értem. Egy hatalmas U alakú utat írna le az Jászaitól a keletiig, nem tudom, miért lenne ez jó.
2019. aug. 29. 17:53
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!