Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Van valami különleges oka...

Van valami különleges oka annak, hogy a 3-as metró belvárosi szakaszán olyan mélyre vitték az alagutakat?

Figyelt kérdés
A Kálvin és a Deák közti szakasz kivételével a teljes vonalon széles sugárutak alatt halad a vonal. Nem lett volna ésszerűbb és költséghatékonyabb kéregvasútként építeni az egész vonalat? Nem tudom, hogy a Kecskeméti utca-Petőfi utca alatt meg lehetett volna-e oldani, mert elég szűk a hely, ha nem, akkor viszont szerintem az sem lett volna nagy tragédia ha a Kiskörút alatt viszik a nyomvonalat. Az Astoria környéke egyébként is fontosabb úticél, mint a Ferenciek tere.
2019. ápr. 30. 18:46
1 2
 1/13 A kérdező kommentje:
Több előnye is van a kéregvasútnak egyébként: nincs hosszú mozgólépcsőzés, illetve könnyebb akadálymentesíteni.
2019. ápr. 30. 18:49
 2/13 anonim ***** válasza:
34%

Az ilyen kérdések láttán mindig tehetetlen dühöt érzek. Hogy ennyire nincs realitásérzéked, hogy ennyire semmibe veszed és megkérdőjelezed a meghozott szakmai döntéseket. Felháborító.


A kérdésre: igen, van oka.

2019. ápr. 30. 19:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/13 anonim ***** válasza:
16%

Nem éri meg nekik olcsóbban kihozni egy munkát! :D


Minél többe kerül annál többet tudnak lenyúlni belőle...

2019. ápr. 30. 19:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/13 anonim ***** válasza:
85%
Rengeteg házat kellett volna lebontani az ívek és az állomások miatt.
2019. ápr. 30. 19:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/13 Beviz Elek ***** válasza:
100%

Van egy olyan sejtésem hogy nem hasraütésszerűen elkezdtek ásni és ahová került a lyuk, oda tették a síneket.

Ebből a sejtésből kiindulva biztosan volt valami okuk így csinálni.

2019. ápr. 30. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/13 anonim ***** válasza:
100%
#4: Ezek a szakaszok a 70-es, 80-as években épültek. Akkor ilyen még nem volt. A külvárosi szakaszok pont akkor épültek kéregvasútként, most meg a 4-es metró kelenföldi szakasza is mélyépítéssel készült, pedig az simán épülhetett volna kéreg alatt.
2019. ápr. 30. 23:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/13 anonim ***** válasza:
76%
Bocs, az előző válaszomat #3-nak szántam.
2019. ápr. 30. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/13 A kérdező kommentje:
Rengeteg házat kellett volna lebontani? Ezt azért esik nehezemre elfogadni, mert például az Arany János utcánál pont a mélyvezetés miatt kellett lebontani sok házat (így keletkezett a Podmaniczky tér). Ha a Bajcsy közepén kéregben menne a metró, akkor ezek megmaradhattak volna.
2019. ápr. 30. 23:50
 9/13 anonim ***** válasza:
77%
Az Arany János utcánál pont a mélyvezetés miatt kellett lebontani sok házat (így keletkezett a Podmaniczky tér)" - Erről hol olvastál? Én erről nem tudtam. A mélyvezetés miatt tuti nem kellett házakat lebontani, maximum a metrómegálló miatt.
2019. máj. 1. 00:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/13 anonim ***** válasza:
84%
Kérdező, a mai Podmaniczky tér egy, Budapest 2. világháborús ostromában helyrehozhatatlanul megsérült háztömb helyén keletkezett. Nem a metró miatt kerültek bontásra az épületek.
2019. máj. 1. 03:01
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!