Kezdőoldal » Közlekedés » Tömegközlekedés » Eszméletlen nagy késések...

Eszméletlen nagy késések MÁV-nál mit lehet tenni?

Figyelt kérdés

15 perc késéssel nem indul el a vonat,maj 30 percet mondanak,akkor sem indul,előbb elmegy a másik! Valamit tenni kell,senki nem szól semmit, mi lesz a vége?

Amerikában ezért komoly kártérítési pert a nyakukba lehet varrni!


2019. jún. 2. 21:21
1 2
 1/12 anonim ***** válasza:
Oszkár
2019. jún. 2. 21:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/12 anonim ***** válasza:
Már csak pár év és megnyitják a piacot a többi vasúttársaság előtt. Utána már nem lesznek ekkora késések.
2019. jún. 2. 21:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/12 anonim ***** válasza:
66%

Utolsó: Ezt miből gondolod?

Mai példa egy meghibásodott mozdony a 100-as vonalon Monornál nem régiben pedig a 40-esen Battánál. A magánvasúti társaság rögtön olyan hiperszuper szerelvényeket fog közlekedtetni amik ilyen esetben át is repülök a kiesett szakaszt vagy mit? A legtöbb késésről amúgy nem is maga a MÁV tehet, mert pl. a balasetekhez, gázolások, fakidőlésekhez semmi közük nincsen ilyen esetben jöhet ide akárki azok a vonatok is fognak késni esetenként akár 300+ percet is..

2019. jún. 2. 22:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/12 anonim ***** válasza:
Járj mással vagy értsd meg, hogy jelenlegi költségvetéssel stb, örülj neki, hogy egyáltalán járnak még személyszállító vonatok.
2019. jún. 2. 22:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:
100%

"fakidőlésekhez semmi közük nincsen"

Már hogyne lenne. Ez a leggyakrabban a védőtávon belül el nem végzett munka eredménye.


"Utolsó: Ezt miből gondolod?"


Abból, hogy egy független szolgáltató ki van szolgáltatva az utazóközönségnek és az államnak is. Ha elnyer egy vonalat akkor ott köteles a menetidőket tartani, a vonatokat az előírt számban és minőségben kiállítani különben a felsőbb szerv - jelen esetben az állam - megbünteti ( veszít a támogatásból, kevesebb kifizetést kap, felmondják a szerződését stb). A MÁVnál jelenleg mi van? Mit csinál az állam az állami céggel? Szankcionálja? Hallottál már ilyet?


Hulladék 50-60 éves vontatójárművek, hasonló korú kocsik, fecske BHV IC-be sorozva.. :D


Ha a piacnyitáskor egy cég elnyeri és aláírja a vonalra vonatkozó szerződést amiben az van pl 160km/h-s GSM-R-es ETCS-2 mozdony és 160km/h-s klimatizált IC kocsik akkor ott azok lesznek. Ha nem abból állítja ki a vonatot akkor az állam nem fizeti ki az utasok és jegyek után járó normatív támogatást. Ilyen az állami MÁVnál elképzelhetetlen.


Ugyanakkor ezzel szemben a piaci szolgáltatóknak is fizetnek a pályának és ezért elvárják az előírt szolgáltatást. Ha nem teljesül pálya oldalon akkor oda is megy ám a kötbér...


A forgalomirányítók is kötöttebbek lesznek, nem össze vissza fognak hozni ad-hoc döntéseket.

2019. jún. 2. 23:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 A kérdező kommentje:
Az is elég érdekes, hogy mióta a hév vonalak a MÁV-hoz tartoznak ott is rendszeresek a késések! Miért nem volt előtte? Pont azóta dőlnek ki fák?!!
2019. jún. 3. 02:39
 7/12 anonim ***** válasza:
59%
Volt előtte is csak az ember hajlamos csak a jóra emlékezni a rosszat feledni. Amúgy meg mégis ezt úgy képzelnéd el, hogy oké, MÁV dolgozók reggel megbeszélik, na ma késünk egy kicsit okés?
2019. jún. 3. 03:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 anonim ***** válasza:
Csak arra várnak kérdező, hogy te szólj és hirtelen nem fognak késni sehol.
2019. jún. 3. 16:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/12 anonim ***** válasza:

A MÁV évtizedek óta arra jó, hogy a félig bukott politikus haverokat oda menekítsék. A vízfej el is viszi a céget, fenntartásra, fejlesztésre sem pénz sem erőforrás sem akarat nem marad.


A vasutasoknak reggel nem kell összebeszélniük, a vasút egy bonyolult, összetett rendszer. Ha több a hiba, mint amit a rendszer át tud hidalni akkor jönnek a késések. Jelenleg több a hiba, nem is kicsit.


Az állami máv keze felülről kötött, felül meg épp mindig az a fontos hogy osszák el a zsíros dolgokat a haverok között, a többi az meg nem fontos.


Na ez fog véget érni, ha takarodik a MÁV a piacról.

2019. jún. 3. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/12 A kérdező kommentje:

Egyetértek azzal, hogy a máv takarodjon, de nem privatizációval, hanem bérleti szerződéssel!


Mondjuk egy vasúttársaság vezetéséhez pedig nem politikusokat kellene alkalmazni, inkább szakembereket!

2019. jún. 3. 23:25
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!